.

Mamselamsen

onsdag, mars 15, 2006

Ok... lite kosmetiska inköp

Smink liten
Bilden går att förstora... bara klicka.
Sephora:
Serum-grön flaska "N.V. Perricone": Berättar ALDRIG vad jag gav för det!
Ansiktskräm-brun burk. Samma märke som ovan: Berättar aldrig vad jag gav för den! :-)
Ligloss: Nars "Orgasm". Billigt!
Mascara: Diorshow.... Billigt!
Ögonskuggeborste: Sephora. Billig!
Ögonskugga: Nars. Billig!

Sen lite annat smått och gott. As-kalas-billigt! Vad sägs om Max Factors "Calorie 2000" för fyrtio kronor. Eller min "foundationensel-Sonia Kashuk" för femtio kronor. Sen allt annat kostade sådär femton-tjugofem kronor/st.

Så, alla parfymerier i Sverige... jag kommer inte att besöka Er i fortsättningen... heller. :-)

Avslutar här, för att använda alla burkar, flaskor, skuggor och penslar.

Over and out/Mamselamsen, hur snygg som helst. *ler*

9 Kommentarer:

Blogger Jessica tycker...

Härligt! :)

12:36 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Och mina kinder brinner efter snabb promenad i pulsvariant. Alltså snöpuls. Funderar på om jag ska ta lite Nivea för att mjuka upp dom.... ?

12:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Och jag som måste inhandla min rosiga kinder. :-)

Jessica: Jaa... även om jag inte blir så himla mycket vackrare, så känner jag mig det i alla fall. :-)

1:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ var det du!
SKIT också var nästan säker men fegade ur i sista stund.
Lovar att börja antasta folk på T-centralen från och med nu.

Kram

1:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Red: Jaa, trött osminkad och jäklig. Antasta mig gärna. :-)

1:13 em  
Blogger helena tycker...

Det där orgasm-glosset från Nars är fasen inte lätt att få tag i, så tänk på oss vanliga dödliga när du lackar lipsen med det :)

2:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det var det sista där också!

3:17 em  
Blogger Terése tycker...

Tack för titten! Härligt med shopping när det inte kostar så mycket!

10:28 fm  
Anonymous Anonym tycker...

hej! Vart köpte dy Sonia Kashuk? /www.samajra.blogg.se

7:56 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka