.

Mamselamsen

tisdag, mars 14, 2006

Hem-hemma!

ÄNTLIGEN! Efter att ha dragit mina tre stora väskor kors och tvärs på Stockholms central... varför var de tvungna att byta spår just på min avgång, kom jag ombord på mitt tåg och jag kunde andas ut lite. Byte i Alvesta med denna packning, var inte att leka med. Men jag hade inte behövt att oroa mig, för när nöden är som störst finns det hur många hjälsamma män som helst. Oj, vad de kånkade åt mig.

Men nu är jag hemma och det är as-kalas! Jag hade förbjudit mig att sova, men jag tror jag somnade stående i köket förut och att min käre make ledde in mig till soffan. Jag vaknade lagom till sluttexterna på Nanny. Och nu MÅSTE jag in i duschen... läskiga jag!

*där åkte tröjan av... där åkte jeansen*

Over and out/Mamselamsen, som inte orkar att skriva mer just nu.

8 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Skönt att veta att du är på plats igen:)
Ta igen dig nu o mys med Stephan o kissarna!

9:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack, här myses med både kissar, make och mogonrock

9:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Borta bra. Hemma bäst!

9:54 em  
Blogger Cornelia tycker...

Welcome home!

10:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej Mamselamsen,
Läste i ett av dina tidigare inlägg att du startat en mailinglista. Jag tänkte bara fråga hur du skapat denna...

11:06 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Haha...mailing-listan ar goldengodess@goldlink.com
Eller hur?

12:06 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Välkommen hem, tror att jag såg din vackra uppenbarelse på t-centralen i går. Kan det stämma?
Vit kappa, 1blommig STOR väska och 1 STOR väska i metal??
Vågade inte klampa fram man vill ju inte skrämma ihjäl folk.

återigen kul att du är hemma!

Kram

9:03 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Aron: Mailinglista? Hm.... undrar vad det kan vara?

Red: VARFÖR kom du inte fram? Jag hade ju as-trist och satt bara och väntade å tåget. Blommig, grå och rosa väska... Ja, de var jag det!

Monica: tac!

10:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka