.

Mamselamsen

fredag, mars 10, 2006

Hollywood "in a nutshell"!

Det ar sa himla galet kul och vansinnigt har.

OKI... vi ska kolla pa en massa gitarrister ikvall och Millan och Katy drar ivag med mig till dessa mystiska klubbar.
Mystiskklubb
Jag kan ju inte precis pasta att jag vantrivs... aven om jag ser lika vansinnig ut som det ar..
Jagmed Corona
Speciellt inte nar Katy haller mig sallskap. Fast a andra sidan kanner jag de flesta har nu... as-kalas! Bl.a. annat denna gitarristen som jag skrev om forra gangen jag var har i september. Han i "Whisky dicks"... de drar forresten till Las Vegas snart for ett "gig". "Damtadamtadam,...dating my Tv......" *sjunger lite smatt pa deras basta lat*
WhiskyDicks
De dansar overallt, aven om jag holl mig forhallandevis lugn.
Dansar

Men det roligaste av allt.... ALLT kan handa i Hollywood... och da menar jag ALLT!! Innan Camilla gick pa Knitting factory, sag hon ut sa har...
Camillainnanklippning
Men sa gick vi pa toa for att kissa... och da hande detta.
Harklippning
Det star en frisor och vantar pa presumtiva kunder pa dammuggen. och inte vem som helst... utan den baste i hela Hollywood. Och medan han klipper Millan pa en toastol,, bjuder jag honom pa "Spicy french fraise", for att halla honom glad och alert . Sant, kan BARA handa i Hollywood!! Hur resultatet blev far vi se imorgon, nar jag tar ett nytt foto pa Skatan.... jag tyckte det blev as-kalas!!!

Men som Ni forstatt, fick jag nog av gitarrer efter tre timmar och gick hem med mina nya gitarrstrangar som jag fick i huvudet, nar de kastades over publiken.
Strangar
Katy ska fa dem imorgon... jag spelar ju for Guds skull inte gitarr.

Appappapp... MASTE VISA en sak till!!! jag fick ett band runt handleden.
Band
Det fick alla som de betvivlade var over tjugoett. *smickrad som tusan*
Sen fick jag aven bara betala "studentrabartt" pa intradet.... hur coolt var inte det?
Intrade
Normalt ar det sju dollar... yeahh...I feel special! (Kan ju bero pa den oootroligt vackra skonsjuningen igar. :-)

Men hur som helst..... med eller utan studentrabatt och "under-tjugoett-band" sa drar jag mig tillbaka och lamnar over till den yngre generationen.

Over and out/Mamselamsen.... back in bed.

12 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Guuud vad roligt ni har :-) Kom hem sent idag och undrar om du har tid att träffas imorgon (fre, hemma ca 20.30) eller lördag (ledig)? Vore ju supersynd om jag missar dig igen.. Har du redan planer så förstår jag ju det såklart. Har du någon e-mail eller telefon jag kan nå dig på?? Kram

6:33 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ajajaj... planer i morgon! Men du... jag kommer ansrrt tillbaks...
Min mail:birgitta@gervide.se

6:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Menar ... snart.

6:36 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Oj oj säger jag bara...

9:27 fm  
Anonymous Anonym tycker...

hon Katy, har hon rosa rouge på sig? vilket märke och vilken färg? (hon kan ju bara vara varm och druckit några glas förstås, men jag vill gärna veta om det skulle råka vara rouge, mycket fint, för att inte tala om hennes kiss tröja!!!)

9:44 fm  
Blogger schmut tycker...

attans snygg kavaj du har

12:07 em  
Blogger Jubbe tycker...

Ni ser ut att ha det riktigt trevligt!!! Hur långt e det kvar på semestern? KRAM //jubbe

6:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Schmut: Sjalvklart, snygg kavaj! Jag har ju fatt den av Stephan.... min nu sa saknade make. Men jag beger mig hemat i overmorgon.
Virvla: Ibget rouge pa Katy... hon ar av naturen sa vacker!

Guldgrodan eller...hm: Fasen... har du vaknat till liv? Jajamensan... har ar det livat... om man vill att det ska vara llivat.

6:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Grodan> I call you.... ar det 911 eller 112?

6:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jubbe: Jag akre hemat i overmorgon.

6:26 em  
Blogger Gagga tycker...

Hehe! Nog skulle jag ha velat vara med på ett hörn :)

7:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: DU hade gillat det har.

7:26 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka