.

Mamselamsen

söndag, mars 05, 2006

"Jakten pa den forsvunna Oskar"

Japp... idag ska han hittas. Men for att gora det, maste man starta dagen rejalt... och det gor man bast pa "Ihop" med bananpannkakor, gradde och en jakla massa banansirap. Det kallar jag FRUKOST!
Pannkakor
Och sen innan man startar maste man ju ha ett par rejala skor... och har snackar jag SKOAFFAR! Det ar forst nu jag borjar fatta uttrycket "Big is beautiful".
Skoaffar
Camilla testade dessa... men av nagon konstig anledning ratade hon dem.
Skorknapp
Ok... jag erkanner... jag kopte ett par skor... med kilklack!
Zeppelinare
Val ute i solen igen, sa ser man att tingeltanglet har borjat... t.o.m. i luften.
Brandbilar och ambulanser overallt. Faktum ar att jag tror inte att det finns sa manga brandbilar i hela Sverige som det finns har i Hollywood just nu.
Brandbil
Och har star det nagra poliser och lagger upp strategin for ikvall. Det kryllar av dem overallt... sa tjejer och for all del killar som gillar man i uniform, Ni skulle fa "tuppjuck" har.
Poliser

Det var sa har langt... nu ska jag bara ta en power-nap och sen ska jag ut igen for att hitta Oskar. Jag sag honom har om dagen... men nu ar han borta igen.

Over and out/Mamselamsen... som faktiskt inte mar natt vidare efter pannkakorna och en liter dietcoke

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Nej men titta! Vem har tagit den tjusiga matbilden??? LOL

Och grattis på födelsedagen naturligtvis!!!

12:25 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

J A G har tagit den bilden... det trodde du inte va? :-)

och tack!

1:37 fm  
Anonymous Anonym tycker...

*ramlar av stolen av chock* LOL Du börjar bli bra på det där!!!

2:53 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Snygg matbild! Tror att Ilva hoppar högt i det blå...

2:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åh gud vilken skoaffär! Och vilka pannkakor!! (grattis mamsen, till bilden. men erkänn nu att det var Millan som tog den)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! lite försenat dock, jag har varit bortrest (jag vinkade snällt till katterna) och sjuk (är fortf)

9:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka