.

Mamselamsen

fredag, mars 03, 2006

Jag ar har nu!!!

spela
Som Ni alla kan se ar jag pa andra sidan jorden dar allt ar skruvat... t.o.m. korten. Eller om sanningen ska fram ar det jag som inte fixar att rotera pa en Mac. Men va' f..n!

Jag hann inte mer an innanfor dorren, sa slangde sig Camilla pa pianot for att spela alla sina senaste alster Som Ni ser ligger det noter over hela lagenheten + att Katie... en gitarrist och trummis... har flyttat in en tid.

Iallafall gick resan hit askalas! Traffatde en skitgullig kille fran Hollywood som nu skulle hem efter en semester med sin flickvan pa Maldiverna och planera for hur han ska fria till henne. Ohhh.... honom skulle jag ha velat ha till svarson!

Och det basta sattet att sova pa flyget ar att ta vin till allt som serveras. Fick nog i mig en flaska OCH sov som en gris hela vagen fran Paris, vilket for ovrigt ar den jakligaste flygplats som jag bytt flyg pa.. :-)

Nu invantar vi bara Sabina och Katie... har ska tranas "backgroundvocals" och sen ska vi dra till Californian kitchen och inmundiga Pasta Tequila. Hell yeah!!!! Jag SKA ta foton!!! *skrattar* Sen ska jag kolla hur langt de kommit med Oscarsgalan runt hornet.... foton.... sjalvklart!

Over and out/Mamselamsen, som nu tagit av sig vinterkladerna och sitter i en liten svart top bara.

15 Kommentarer:

Blogger X tycker...

Vilken tur att resan gick bra och att vi fick träffas! Är du nervös inför lördagen, månntro?

6:00 fm  
Blogger maruschka tycker...

Träffade du Ilva?...tror du skulle gilla henne, det gjorde vi...*kram*

7:32 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lovely ! Stay cool Mams! :-)

7:37 fm  
Blogger Ilva tycker...

maruschka-det gjorde vi! Kort men intensivt! hann med att prata i allafall!
Bra att du kommit fram, det har jag med i regnet, tror att du har mer tur med vadret...

8:20 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Här bara snöar det, du lämnade nog landet i rättan tid.. ;-) *kramis, och hälsa lillasyster..*

8:51 fm  
Blogger Humlan tycker...

Skönt att höra att resan gick bra!
Att skala av sig vinterkläderna låter underbart! DET vill jag också göra NU! Jessicas väderrapport gäller här också...

9:35 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Det känns ändå hit! Underbart!

10:10 fm  
Blogger Gagga tycker...

Låter nästan overkligt. Ha det nu så gott!!!

10:15 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Skönt att du kom fram till slut! Men Pasta Tequila? Låter... inte gott? Ha det så kul! Och mycket bilder vill vi ha!

10:22 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Åååh, jag vill också till amerikat... *Inte aaaalls avundsjuk*

12:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, glomde ju beratta om Ilva. Och det ska jag gora nu. Hon ar MYCKET yngre an vad jag hade raknat med... och aven hon jakligt pratglad. Och langre an vad som var i min bild i huvudet.

Det blev ett kort men intensivt mote i rokrummet!

Nasta mote inplanerat till sommaren.... vilka vill vara med och leka da?

3:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sabina! naa,... faktiskt inte ett skit... Ni fixar ju det!

3:57 em  
Blogger Ilva tycker...

mamsen-jag ar inte sa ung som jag ser ut o dessutom var du sa trott att du inte sag alla rynkor!

4:04 em  
Blogger Jubbe tycker...

Skönt att läsa att du har kommit fram ordentligt. Jag är mkt avundsjuk på din semester framförallt nu när det snöar i estocolmo o -3grader.

Enjoy!!!

5:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: trettio eller sa? Och nagra rynkor sag jag INTE!

Jubbe: Jag pratade nyss med Stephan... han holl just pa att skotta sno.... 2 dm! Owaaahahaha....

5:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka