.

Mamselamsen

tisdag, februari 28, 2006

Hollywood, konserter och Ocarsgalan...

snart kommer jag med stora GULD-väskan i högsta hugg.
Hollywood boulevard 2
Linea vid poolen liten
Bara de där förbankade byxorna kvar. Hm... ikväll med ett glas vin kanske.

Dock måste jag fixa lite mer band till videokameran... 90 minuter räcker inte långt. Batterier och minneskort är inhandlade, så jag kan ta måååånga kort. Himmel, jag kommer ju att var så busy, så jag har nog inte tid att ligga alls vid poolen.

Ikväll ska Stephan och jag äta smaskens... P I Z Z A ... det har vi inte gjort på många många månader. Det ska bli så härligt att få ett halvt kilo pizza i magen som jag sen kan ligga och tugga om hela natten. Vad gör man inte för att roa sig.

Nej, nu ska jag ta steg ett mot uppläggningen av byxorna. Plocka fram sygrejorna!

Over and out/Mamselamsen, rätt cool.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Åh åh åh, jag vill också!

1:37 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka