.

Mamselamsen

måndag, februari 27, 2006

Mycket kan sägas och diskuteras om Ebba von Sydow...

men en jäkel på att lyfta en tidning... det är hon.
VeckoRevyn liten
När jag ska ha en veckotidning, så ska det vara glassigt, ytligt och oerhört lättslukat. Och jag älskar att titta på sånt här, även om jag aldrig kan köpa dem då jag är närsynt som en noshöring.
Sen gillar jag att den har en "fyrkantig" rygg. Vecko Revyn känns idag som en "Elle-light".

Nää, jag är varken sjuk eller galen... en eloge ska ges när det skas.

Så, sorry Amelia, nu byter jag prenumeration.

Over and out/Mamselamsen, som nu släcker ner den här datorn.

6 Kommentarer:

Blogger Terése tycker...

Hmm, jag ska kanske ta och köpa mig ett nummer av tidningen ändå...har kännt mig för gammal för den, men ska nog testa den ändå!

11:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, absolut. Den känns helt ny!

12:11 em  
Blogger PGW tycker...

Annars rekommenderar jag varmt brittiska InStyle. Brukar gå att hitta på Pressbyrån, glassig värre, limbunden rygg.

12:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Eller ännu bättre, amerikanska InStyle.

2:50 em  
Blogger skevemma tycker...

Bra där! Nya Veckorevyn ÄR annorlunda. Faktum är att din bloggadress har vandrat redaktionen fram nu, så alla kan läsa hur mycket och vad du gillar med tidningen. Mer VR åt folket!
//skev aka Emma

11:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Självklart! Bytte tidning igår... så nu får jag VR i brevlådan i fortsättningen... och... att jag tar med mig dem till Hollywoood nu.
:-)

12:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka