.

Mamselamsen

lördag, februari 25, 2006

Jag ska upp till bevis nu.

Jag hyllade ju Sally Hansens nagellack och påstod att det höll i fjorton dagar . Nu har det gått fjorton dagar och nu ska det väck.
Efter fjorton dagar liten
Inte för att det flagats av utan för att jag gnagde lite på lillfingret under skidskyttet idag samt att naglarna har vuxit, så det blivit en vit rand längst ner.

Väck...väck och något lite mer diskret ska på.

Så billiga Sally Hansen är tusan så mycket bättre än alla andra dyra märken!

Over and out/Mamselamsen, ytligheten personifierad. *skrattar*

13 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fast jag ska nog ha lite beige... eftersom jag inte kommer att ha tid att fixa dem hos Camilla.

3:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åh, så fina händer du har:-)

3:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Övertygad om att vi får fotobevis på resultatet!

4:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita Kanske.

4:19 em  
Blogger Bambi tycker...

Liten fråga bara, gillar långa naglar men mina går av så lätt...

Är det här lacket även "stärkande"
för sköra naglar? Blir nyfiken, då jag aldrig haft nagellack som varit så bra kvalitet, som det här!
Måste nog prova...

5:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bambi: Jag tror det handlar om hur många lager man målar. Jag grundar med tre lager lack och ett lager top coat. Sen målar jag kanske på något extralager efter några dagar.

Det jag hade nu sist var ett s.k. Diomond hard... inget annat.

Och jag har inga hårda naglar utan nagellack.

6:02 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Och var hittar man Sally? Jag är definitivt intresserad av att prova!

8:55 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Det måste vara världsrekord! ;o)

9:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Klimakteriehäxan: Du hittar Sally Hansen på Tradera och ICA Maxi i Stockholm lär visst ha det också. Sen kan du söka på nätet. Det ska visst finnas en sajt som säljer det.

Mildamakter: Jag gör så här varje gång.

9:21 em  
Blogger Bantartant tycker...

Och så hade de mängder på Gekås i Ullared sist jag var där!!

9:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ja just det!

10:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen : Vad man LÄR sig saker här i bloggvärlden.....Diomond hard !?
Jag vill också ha bilder på nya färgen! Fota naglar kan du ju! ;-)

11:00 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Londongirl: Ja, det här är en riktigt seriös blogg. *skrattar*

12:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka