.

Mamselamsen

fredag, februari 24, 2006

Ni kan aldrig gissa vad jag gjort.

Jag har startat en mailing-lista!!!

Den heter GULD-listan och har två medlemmar. Jag, Mamselamsen och Alter Ego. Vi mailar varandra stup i kvarten och Ni kan aldrig ana vad jag fått reda på. Jag hade väl aldrig kunnat ana att Alter Ego bar på så kolssalt mycket intressanta "fakta"... jag är faktiskt helt chockad.

Vi har nu bestämt att vi MÅSTE träffas över ett glas dunkvin... eller nä... en flaska champagne och lite gåslever i nästa vecka, så vi slipper sitta och vänta på varandras mail. Det vi måste fundera på fram till dess, är vart vi ska skicka fakturan på det här mötet... men det löser sig säkert på nått vis.

Nä, nu har jag faktiskt inte tid med det här längre... nästa mail väntar säkert redan i min mailbox... och jag är så nyfiken så jag håller på att dö.

Over and out/Mamselamsen, en riktig skitkäring. :-)

12 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ha ha ha :))
Hoppas ni får trevligt på era cybermöten
Nalle

6:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

*storgrinar* jag tror inte jag kvalar - dels tycker jag mer om silver, dels är jag för ung ;) dels brände jag mig för ett tag sedan på denna typen av beteende och törs inte längre skriva skvaller ;;)

6:20 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Å, kan du inte viska ut lite hemligheter här??

6:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nalle: Det kan du tro!

Josan: Nä, starta en egen mailinglista... det är bättre.

Monika: Oh, inte... då kan jag få sparken. :-)

6:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

skojar du? jag har tre mejlboxar, en yahoo-grupp, en hemsida (i och för sig ganska lite gjort sen länge) och en webblogg där jag håller koll på 1 1/2 skrivarcirkel - en skvallermejlinglista hinner jag absolut inte med! *lol* (jag läser hellre din blogg ;)

6:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK!

6:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

ROFL!!!

6:55 em  
Blogger Bloggblad tycker...

*harklar mig* Har du inte redan en mailinglista...? *Snorkar till mig lite lagom förmätet*

10:27 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Josephine: Ska vi starta en Silverlista vi två? Där bara vi ungdomar får vara med?

10:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggis: Man kan ju inte berätta vilka mer som är med... då är det ju ingen HEMLIG mailinglista.:-)

10:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ska jag var ärlig... så är det ju faktiskt en hel del som är med i den:)

10:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag? Nä nu slutar jag och går och lägger mig, plugget i morgon kl 8.30. Värre för tjejen som ska vara på ridskolan 8.00

11:44 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka