.

Mamselamsen

fredag, februari 24, 2006

Lite mingelbilder

från en av alla sånna där"kändisfester" som Jessica har varit på. Hon var där å jobbets vägnar igår.

Det är vansinnigt roligt att höra henne berätta om hur hon uppfattar hela fenoment "kändismingel", särskilt som hon alltid kan göra det som hyfsat anonym. Och jag skrattar lika gott varje gång. Men jag har lovat att inte skriva om det här, men jag kan berätta att det handlar om maten, "drickat" och de fyra kriterierna för att hamna på bild. Jessica uppfyller bara ett av dem... hon är av naturen blond. Så igår gjorde nog fotografen ett misstag. *skrattar ännu mer*

MIS!!! Var inte detta reklam.. ja, då vet jag inte. *skrattar*

Over and out/Mamselamsen, som nog tycker om att göra reklam... för ANDRA!



Kom att tänka på en sak. "Alexander Bard... får jag vara med nu"?

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

*Hehehe*

Ha en trevlig fredag mamselamsen

Tjing

2:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

MIS: Jag skojar med dig!

2:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

MIS: Jag förtydligar jag också. Om du läser ord för ord i mina inlägga om Ebba och Linda, skriver jag inte ett endaste kritiserande ord

Det om Linda: Ren statistik.
Det om Ebba: Hänvisade bara till Resume och frågar vad man ska säga om det.

Kritiken eller den uppfattade kritken ligger nog i betraktarens/läsarens öga.

2:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Alla gnälliga människor!
Sön 29 aug 2004 09:42
Ohhhh...vad jag är trött på alla människor som gnäller på allt och alla.Ett gott råd från mig: SLUTA GNÄLLA OCH KLAGA!!! Gör nått åt det istället så blir livet så mycket roligare och lättare.Hur gör man?1. Säg till!2. Dra dig undan.3. Eller acceptera att människor faktiskt är annorlunda än du själv.4. Är situationen jobbig? Gör nått!!!!Ska nu ut i den underbara nyvaknade hösten och inandas den höga luften och förhoppningsvis inte gå vilse i skogen EN GÅNG TILL!

4:01 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Tänk dig du att jag har något gemensamt med Alexander Bard! Och då menar jag INTE de håriga benen.

4:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*skrattar* Alltid nått!

4:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag kan säga att det inte ens var goda snittar vi fick. Men som vi kom fram till; är snittar någonsing goda?

//O.

6:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

O: Jag hörde det.... men Ni fick visst fatt i vin till slut. OCH att Ni var de enda som inte var svartklädda. :-)

6:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

"Alla" kändisfester. Jag tror jag kan få det till typ tre. Totalt. :)

7:17 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka