.

Mamselamsen

torsdag, februari 23, 2006

Ebba von Sydows bakslag och en sak till.

Vad ska man säga om detta ?

Och sen en helt annan sak.

Jag bara undrar var min M3 är, jag får inte tag på någon här? Jessica, Anders och Ni andra på redaktionen som smyger här... var är den? Jag vill läsa om alla MQ3TXL23:are, med dubbla digitala förgasare och med en grym anatomisk bildupplösning. Alltså, hajjar Ni vad jag lärt mig sen Jessica började hos Er?

Over and out/Mamselamsen, som trummar med fingrarna

15 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Alltid kul om det inte går bra för Ebba. Synd att det fortf verkar gå bra för Linda bara...men snart snart...

2:35 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ebba sitter uppslagen på reklampelare runt om staden

A non smoking Ebba Von Sydow med stomatol-leende

jag tänder en cigg i rent trots när jag ser dem....Och inte tänker jag handla på MQ heller :)

7:16 fm  
Anonymous Anonym tycker...

hon är så otroligt ful och plastig och retuscherad på de där bilderna. Och va fan har de hängt upp hennes ben med ett snöre i taket eller?! Tänk om det är hennes idé om hur man poserar...hahahhaa!

7:51 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej! Hoppas allt är bra och att väskorna snart är packade :-) Själv håller jag på att förbereda för hemresa till Sverige i april, ska bli skoj att trampa svensk mark :-) Har bonuspoäng att plocka ut hos SAS, men det funkar tyvärr aldrig. De visar att det finns resor på internet men sedan finns de inte.. Irriterande.. Har du tips på var man kan boka billiga Sverige-USA resor? Ha de! Kristina

9:07 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Virvla: Men det går inte att komma undan att tjejen kan sälja sig... och sen kan man som sagt du tycka vad man vill. :-)

Och retuscherade bilder, det har Camilla gjort... himmel hon såg ut som en plastig Barbie.

Cian: Jag har sett!!

Kristina: Jag brukar köpa mina biljetter på www.travelstart.se

9:42 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Tack så mkt!! :-)

10:25 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Som jag skrev ovanför: Hon är en jäklel på att sälja sig.

10:51 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

menar jäkel.

10:51 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hon är säkert kanon-duktig..men jag kräks på hennes helylle-äppelklämkäcka uppenbarelse.


Ciao

10:57 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mm... men det säljer!

11:09 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vad är det som luktar illa? Är det inte sant att hon är en jäkel på att sälja sig själv då?

12:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mis: Läste nog lite för snabbt!

12:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mis

Jag skrev att Ebba är klämkäck och helylle...Det är min uppfattning och den står jag för...Sen om den luktar illa...Ja det får du tycka om du vill..

ha en trevlig helg i allafall
:)

2:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Avudsjuka, oh my..

Kan man inte bli glad över att de som jobbar häcken av sig (dvs Ebba och Linda) är framgångsrika? De sitter iallafall inte där och väntar på pengar från A-Kassa och bloggar under tiden.

6:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mi: Vad menar du?

9:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka