.

Mamselamsen

lördag, februari 25, 2006

Jag!

Ingen....eller på sin höjd en hand full människor här i Blogosfären vet vem jag är. Många har träffat mig, men inte många vet vem jag är, har eller gör.

Ni vet att:
- jag har två barn... kanske.
- jag har två kattor... kanske.
- att jag bor i Nybro... kanske
- att jag är gift... kanske.
- att jag bor i ett torn... kanske
- att jag är usel på att fotografera mat... kanske.

Men Ni vet inte att jag:
- är........... eller jo, Gagga och Bloggblad vet.
- är........... flera gånger.
- har.............. faktiskt flera stycken
- ska............. snart.
- kommer att......... i år faktiskt. Vilket kommer att förändra en av punkterna ovanför en del!

Detta känns ganska roligt att hemlighålla, med tanke på en av de anonyma kommentarerna igår. Faktum är att endast en person utanför familjen här i Nybban vet.

Bloggen är underbar, med tanke på att man faktiskt väljer vad man skriver om. Och de tomma raderna ovanför är bara mina och jag skulle aldrig nämna om dem här.

Over and out/Mamselamsen, som kanske inte är så personlig som det kan verka.

11 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Hmm ett helt gäng cliff hangers här alltså? To be continued ...

10:43 fm  
Blogger Morgondimma tycker...

Vem vet, fotografierna på dej kanske egentligen är på tjejen i kassan på Willys?

10:47 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Oh... no! :-)

Morgondimma: Vem vet.

10:55 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Men alla här vet ju att barnen,maken och katterna är grannens :)

/inte alls lika hemlighetsfull men berättar inte allt på min blogg...Nån måtta får det va

11:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cian: Javisst ja! *skrattar*

11:30 fm  
Blogger Bantartant tycker...

Lite måste man väl ändå lämna till "betraktarens" fantasi... som inte heller berättar allt...

12:11 em  
Blogger Humlan tycker...

Det är skillnad på att skriva personligt och att skriva privat!

12:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Visst ÄR det kul att vara lite hemlighetsfull av sig? LOL Jag skulle ALDRIG komma på tanken att hitta på saker som inte var sanna, men visst finns det så mycket man INTE avslöjar.

1:35 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Just det! Man väljer sina ämnen. Fast jag måste erkänna att jag tror mig om att kunna läsa av en viss persons "ton" eller tilltal i bloggen. Så jag får en känsla av vem personen är. Utan att för den skull veta några detaljer.

Och vem skulle läsa min blogg om jag skulle skriva om hur irriterad och ilsken jag är idag....;)Eller hur sur jag var igår. Eller hur illamående häromdagen....?

1:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tonen... jo den kan man läsa av... och som i många fall också stämt.

1:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

metta: Det du! :-)

3:35 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka