.

Mamselamsen

onsdag, mars 01, 2006

NU....

först börjar jag få myror i baken. Tåget går om en och en halv timme.

Check... check.... check.... check... check.... check... check.

Jaa, jag tror att jag fått med allt.

T.o.m kalvfonden!!!

Over and out/Mamslemasen, som har hela natten på sig att blogga på Arlanda.... dikter och så. :-)




Förresten... om någon inte har något speciellt för sig mellan halv två och fem i natt, så sitter det en tämligen medelålder kvinna i avgångshallen och vaktar en gigantisk, blommig resväska.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag är avundsjuk..så himla avundsjuk
*skrålar för fulla muggar*


Hur är man tämligen medelålders?

Sorry... bor nära Arlanda men den tiden sover jag och det är tur för dej det..*S* annars hade du fått skavsår i öronen

Ha det himla bäst

6:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Då är man någonstans mellan 37 och 59

6:07 em  
Blogger MB tycker...

Är jag vaken så skall jag läsa dina alster ;-)...har kommit in i en läsarperiod så jag läser på nättern óch kan inte sluta förrän bokjäkeln är slut :-(

6:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Aha....Då har jag nerräkning *s*

6:19 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Lyckos dig som får träffa Ilva också!
Hoppas du får en härlig resa! Sköt om dig ordentligt; yllebyxor och dubbar, ren näsduk och en god whi...äsch, bok menar jag.

6:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Önskar dig en riktigt härlig resa! Njut!

7:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka