.

Mamselamsen

torsdag, mars 02, 2006

Jahajaja... UPPDATERAD!

Här sitter jag igen... än så länge finns det folk här, som är vakna! Men snart sänker sig tystnaden över Arlanda flygplats och det ligger folk och skräpar lite överallt. Alla de som ska med tidiga flyg imorgon.

Men för mig är det lugnt... jag har mackor, mineralvatten, korsordstidningar, skvaller tidningar OCH samma gamla bok i Mp3-spelaren "Nästan sant" av Viveka Lärn. Det är nog tredje resan som hon är med. Dataaffären hemma påstod att de inte kunde lägga in min nya CD-bok för jag hade för litet minne. Hm...

Nä, nu ska jag gå ut och ta mig ett bloss innan jag slänger mig i ett hörn. :-)

Over and out/Mamselamsen, hur pigg som helst.


Uppdaterad 02.10
Fortfarande jättepigg! Men asch, vad tusan... jag bjuder på den enda dikt jag kan utantill... eller nä. Jag gör reklam istället för alla som inte begriper varför jag i första hand åker över.

Jag ska till Millan !

Over and out/Igen! :-)



Uppdaterad... I G E N!
*gäspar*
Mm... fortfarande vaken, men nu börjar det dyka upp folk som ska iväg med flyg före mig. Så nu sätter jag mig här och glor på folk. Sova kan jag göra sen.

Over and out/Mamsesömnan

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Sorry jag inte bor närmare, då hade jag fikat med dej!
Men nu skall du ju upp i det blå och alla fåglar som ser dej i allt GULD, blir friska blixtfort!
Eller nått??? Humfrf,,,Bon Vojage!

1:08 fm  
Blogger Monica med yffen tycker...

Du har det mycket roligare än jag. Jag är vaken p g a tandvärk.

Ha det så bra där borta nu!

Förresten, mobilbloggar du?

1:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita: har nyss haft alla GULD-sminkväskorna framme. Måste ju vara snygg när jag träffar Ilva. :-)

Monika: Stackare! Nä, jag springer hem till Millan så fort jag har något att berätta

2:08 fm  
Blogger schmut tycker...

hah, du är en sanna bloggare. bloggar från arlanda?!

ha skoj i solskenet där i amerika-landet.

7:09 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Go morron, vad jag vet finns det ibland wifi på flyget, så jag hoppas på en blogg från ovan där. :) *kram*

8:13 fm  
Blogger Nini tycker...

Men, vaddå inte lägga in en ny bok?
Det är ju bara att ta bort den gamla boken å sen lägga in den nya?!

8:28 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du är bättre än reporter som är utsända. När du skriver om Arlanda, vill jag sitta där också med en biljett!

10:08 fm  
Blogger Jubbe tycker...

Resfeber e inte att leka med...å tiden går alddrig så långsamt som just då.

11:56 fm  
Blogger Batbut tycker...

Huka er Hollywood för nu är hon på intåg - The Golden Lady! Flyg försiktig och hv fun!

2:07 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Aha - du gillar adjektivdrottningen? Jag störs så oerhört på att vartenda substantiv i hennes böcker beskrivs med minst 2 adjektiv var.

4:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kom till mej sen när du kommit hem så ska minsann Tina sötsyster hjälpa dej med mp3-spelaren - inga problem inte ... men då måste du ha med dej en present från stora landet.

6:09 em  
Blogger PGW tycker...

Har du inte landat snart??

6:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Har russinet landat?

8:47 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Hon landar om en timme och tio minuter...men sen maste hon nastla sig igenom immigrationen...haha..det kan ta lite tid...*ler*

11:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka