.

Mamselamsen

söndag, mars 05, 2006

De har brudarna fosoker ta kal pa mig!

Katie sa: Let's take a walk. Japp, det tyckte jag var en ypperlig ide'. Nar jag snackar promenader, menar jag sakta mak pa gator eller sa. Inte bergsklattring!
Hogt
Jag tror jag dog fyra-fem ganger pa vagen upp. MEN jag kom upp!!!!
Heltslut

Jag hinner inte skriva sa himla mycket mer, for nu ska vi gora oss RIKTIGT vackra.... konserten borjar snart.

Over and out/Mamselamsen, med en begynnande djavulsk traningsvark.

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

sååå nyfiken, hur gick det idag - med sången alltså - inte med bergsklätytringen - alltså. Sitter uppe och lyssnar på vasaloppsstarten, och ska bege oss ut mot Kungens kurva i snön. *kram*

9:30 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

det är ser fint ut.. du ser ut som en vältränad stålkvinna..
hur gick det på konserten..

11:21 fm  
Blogger CV tycker...

Hallå, nu har jag utmanat dig:
http://www.kulturbloggen.com/2006/03/utmaningen_utfr.html
RS
kulturbloggen.com

11:50 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill också bergsklättra!

1:28 em  
Blogger Jubbe tycker...

Ingen dålig promenad du! Såg helt underbart ut!

4:05 em  
Blogger Jubbe tycker...

Ville bara säga att jag har gjort rekalm för din reseskildring i min blogg idag... alla borde kika förbi o njuta av dina äventyr. :-)

4:15 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jaha, och var är snön?! Minst 50 cm ska du pulsa igenom om det ska gillas som promenad...
Här har det snöat idag med - solsken först, och sen....blä.

7:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

that's the way to go! motionera upp morsan så hon blir pigg och stark :D

9:49 em  
Blogger crrly tycker...

Huu, med en sån där varg... hund efter sig hade det gått undan uppför!

10:50 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka