.

Mamselamsen

lördag, mars 04, 2006

Vilar benen! UPPDATERAD!

Jag fick ett par timmar nu att fa ta igen mina gamla ben. Sa jag ligger har i Millans sang med en dator pa magen, som jag ar van vid. :-)

En liten tillbakblick av dagen sa har langt.

Nar vi gick till skolan dok vi in pa en liquerstore, for jag behovde cig..... fortass!!!! Nar vi stod vid kassan sag vi nagot alldeles underbart. Detta
Passprit
Sprit i pase!!!!!! Hur lange har inte varlden vantat pa det? Sjalvklart var vi ju tvungna att kopa... sa jag ska suga i mig "grona-apple-sprit" ikvall. Jag tror det ar en fyra.

OK...vi kom till MI och jag fick ett VIP-kort och ha pa min kavaj for att kunna ga ut och in pa skolan som jag ville. Och hur djavulskt skitviktig kande jag mig inte da?

Millan hade nagon form att klass, dar man komponerar och arrangerar pa dator.
C.arrangerar
Och sa har ser hennes gitarr ut. Och for att vara en aukustisk gitarr, ser den valdigt digital och platt ut.
Datorgitarr
Efter det var det dags for lunch. Mozzarellasticks och friterade lokringar... bara halsosam mat sa langt ogat kunde se.
Lunch
Och vi at pa.... gissa.
Hooters
Pa Hooters, dar servitriserna serverar i sina minimala schorts. Jag har hort rykten om att man inte far jobba dar om man inte har tillrackligt stora brost... och jag tyckte nog allt att de var ganska plastiga pa "var" servitris.

Pa vag tillbaka till skolan upptackte jag ett ansikte lite har och dar, som jag tyckte jag kande igen.
Affisch
Haha... jag har fortfarande inte lart mig hur man roterar korten pa denna datorn. Men konserten ar i morgon kvall.

Och pa vagen gick vi aven forbi denna balkong. Kanns den igen? Vilken film?............Nar han kommer pa den vita "hasten" och raddar henne och hon vill radda honom tillbaka.
Prettywoman balkon
Japp, balkongen fran Pretty Woman.

Och sa har jobbar Camilla just nu.... nagon form av inspelningstekniker... idag Heavy metall.... HEMSKT var det!!
Inspeliningstekniker

Oh, jag holl pa att glomma... Gagga tyckte att jag skulle fixa mig en egen Oscarsstatyett. Men det behovde jag inte gora, for det fanns redan en har.
Oskar

Sa nu tycker jag att jag gjort mig fortjant av en liten tupplur.... *gaspar stort*

Over and out/Mamslemasen, fortfarande jetlaggad.


Uppdaterad efter tuppluren.

Bara lite bilder till.

Min Appetizer igar.
Spenatdip

Tequilapastan..... Mums!
Tequilapasta

Och sen en "bra-ha-sak" som Paris Hilton och kompani har. Fraga mig inte vad det ar... men den var med vid bordet igar.... hela tiden!
Mastehasak

Det var allt...for nu!

16 Kommentarer:

Blogger X tycker...

Kara's bra-och-ha-sak är ju en mobiltelefon! Kolla här får du se: http://www.t-mobile.com/products/popup/overview_popup.asp?phoneid=240673&class=prepaid

6:16 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ahaaaa......... *fattar noll*

7:03 fm  
Blogger CV tycker...

Det där godiset är jag nyfiken på. Hur smakade det? Jag är imponerad av hur många bilder du visar i inlägget.
RS
kulturbloggen.com

7:46 fm  
Blogger Ilva tycker...

Man inser ju att det inte ar din mat som det ar fel pa utan dig, du lyckas ju fota 'riktig' mat som bara du kan...

8:18 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hehe, du verkar ha det riktigt gött! Usch va sugen jag blir på US igen... Jaja, jag får ju hit en jänkare på besök ikväll. Om inte Mohammed kan komma till berget så... ;)

8:42 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Vad roligt med alla bilder! Balkongen är ju en klassiker. Den typen av mobiler är extra bra att skriva mail på.

8:50 fm  
Blogger Gagga tycker...

Får du ta med dig Oscar hem då?

10:42 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Håller med Ilva det är uppenbarligen inte matlagningen som brister utan fotokonsten. Jag är faktiskt imponerad av hur du lyckas ;-)Du verkar ha det härligt i US. Lite avis...

10:51 fm  
Blogger Humlan tycker...

På fotosafari i Hollywood...
Tackar för rundturen!

11:04 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nu är min nyfikenhet stillad, för dagen! Tack!

11:16 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Särskilt den där gröna geggan innan pastan är härligt Mamselamsig! *grin* Hälsa Calhua att jag önskar henne lycka till med musiken!

12:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror att den där lilla saken från Paris Hilton är en "manick". ;))

Här i T är far hos oss sedan 1 vecka och han kommer att stanna 1 v till på grund av ett avtal - du vet säkert vilket. Nu är det "hårda nypor" som gäller.

1:08 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Så kul att du kommer ihåg alla oss som är insnöade (jodå, det snöar idag med)i gamla Svedala. Hälsa sångfågeln!

2:45 em  
Blogger Eva-L tycker...

Åååh, balkongen *trånar*

4:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp...jag masta absolut ha en ny kamera! :-) Ilva... konstigt att det bara ar matbilderna som blir sa ackliga. Men visst ar de fina upplag till min "Bantarens basta bok"?

Lomdomgirl: Hon som var med, lag ute pa Internet HELA tiden.... pa sin Myspace och kollade alla meddelanden och mail.

Syrran: Bra, harda nypor maste till ibland.

ca: Ja, igarkvall orkade jag inget annat an att ligga i sangen med datorn pa magen.

Och nej den rOska foljer inte med hem...ingen annan heller.... de finns att kopa i varenda gathorn for 10-15 dollar... tror jag. Jag kan leva utan Oskar... speciellt som jag har en Stephan hemma istallet.

4:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sprit i påse, jag visste väll att det var något som saknades här hemma.. :-) Håller tummarna ikväll... *kram*

12:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka