.

Mamselamsen

fredag, mars 03, 2006

Hurra... hon ar vaken!

Sa nu kommer lite kort fran igarkvall nar vi gick till CPK. Alla lastbilar ar pa plats for att fixa allt till Oscarsgalan. For att komma till restaurangen, var vi tvungna att gena igenom Virgin Megastore... dar jag hittade jattesygga skor, som jag INTE kopte. *forvanad*

Bilarna
Nar vi anda gick gatan fram, passade jag pa att fota de stora Oscarsgubbarna, som dagen till ara hade en snajsig outfit i plast.

Oscar himself
Sen maste jag ju ta ett foto pa den beromda ingangen.

kodak

Jaa, dar sprang jag runt och fotade och alla som jobbade dar, de IQ-befriade mig formodligen. Jag menar jag sprang ju runt som en galning med kameran pa FEL dag. *skrattar*

Nan gang framover kommer det matbilder av Spenat och kronartskocksdip samt min pasta..... jag LOOOVAR!!! *fnissar*

Nu ska jag med Camilla till skolan... med kameran i hogsta hugg.

Over and out/Mamselamsen, i guld och leopard.

4 Kommentarer:

Blogger MB tycker...

gud vad skoj det låter....önskar jag hade varit där och sett både dig och allt annat :-)

8:48 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jättekul att få direktreportage, men jag fattar inte hur du hinner!

10:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Maleandro> jaa, det ar kul... aven om jag varit har flera ganger forut.

Bloggblad: Effektivitet och simultanformaga. Jag ater, pratar och fotar samtidigt. :-)

2:52 fm  
Blogger Jubbe tycker...

Återigen...ÄLSKAR din reseskildring.....önskar jag vore där. Å få slippa all snö.... KRAM J

7:35 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka