.

Mamselamsen

lördag, mars 04, 2006

God Morgon Sverige! UPPDATERAD! IGEN!

Jag ar sa imponerad over mig sjalv.... jag sov anda till halv atta idag! Men det kan bero pa att Katie kom hem ganska sent och nar hon lagt sig fick hon for sig att vi skulle lara henne mer svenska.... och for all del lite norska ocksa. Nu vet hon iallafall vad grodyngel heter pa norska.... RUMPETROLL!!!

Idag ar den STORA dagen...inte Oscarsgalan, for den ar bara den stora dagen. Ikvall ar konserten och vad jag forstar gick traningen bra igarkvall. Genrepet ar vid tva i eftermiddag och jag far INTE vara med... hrumpf! Men da sticker jag val till mina Mecka har i USA. Ross och Target! Shopping.... shoooopppping!!!! Det blir nog mycket folk ikvall.. jag menar Camilla OCH Bill LaFleur pa samma scen det ar inte kattskit. Eller na forresten.... ALLA kommer nog for att jag ar dar i all min glans. Det ar tur att jag har min blygsamhet... det ar nog min absolut basta sida, :-)

Jag fick mig ingen "sprit-i-pase" igar kvall, for Camillas trummis fyllde ar sa han fick bada pa traningen. Men jag ska kopa nya... tro mig! Har har det spanats om varfor det skulle vara bra med dylika pasar. Och de unga damerna har kom fram till att man kan hanga fast dem vid baltet efter varandra och alltid ha en pase till hands. Eller sa kan man stoppa dem i BH:n eller i trosorna nar man gar pa klubb... ingen visitation i varlden skulle hitta dem. *skrattar* Tank sa kluriga de ar.

Nu ska jag ta mit kaffe... SVENSKT kaffe och ga ut till poolen och blossa en stund.

Morgon for mig och kvall for Er.... sa God Natt.

Over and out/Mamelamsen, som tydligen gjort slut med Mr Jetlag.


Uppdaterad efter blosset.

Ville bara visa mina Krassulor i fonstret hemma en sak.
Krassula
Det ar sa har Ni stympade blommor kommer att se ut, den dagen nar Ebba och Elsa slutat gnaga pa Er. Och visste Ni egentligen att Ni kunde blomma ocksa?



IGEN!
I vantan pa att tjejerna har ska vakna, roade jag mig med att ga runt har och prata lite med folk och fotografera. Sa jag tankte ge Er ett litet smakprov pa vegetationen i naromradet.
Ros

Blomma

Pelargon

Tja, det var val vad som fanns har utanfor.

Camilla har borjat atta ror pa sig.... sa nu ska jag vara snabb med kaffet. *rusar*

Over and out/Mamselamsen..... IGEN!

15 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Du....det snöar.... och snart är sportlovet slut....och ikväll är det melodifestival...igen....
Så mysigt du har det! Fortsätt så!

4:49 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Hälsa Camilla så mycket lycka till!
Vilken känsla det måste vara för dig att sitta där och se på.

5:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: Jag vet...pratade med Stephan igar... han hade nastan skottat ihjal sig.

Monica: Jag ska halsa henne sa fort som hon vet "var hon har arslet" :-) Och ja... det ar en haftig kansla.

5:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tyckte först det lät så knäppt med sprit i påse. Men det är kankse inte så dumt. Det väger mindre och borde vara lätt att få med på picnic.Kan man dessutom göra påsaran nedbrytningsbara så är det ju toppen för miljön. Men inte sjutton får jag plats med några i min BH ! ;-)

5:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Londongirl> Camilla far nog inte heller plats... med sina grasliga F-kupor.

5:37 em  
Blogger crrly tycker...

Lämnade du älsklingen hemma altlså??! Åhh! Med busmissarna, monstren?! Det är nästan så att han borde gästblogga här också då ju... så vi vet att huset står kvar! :)

6:30 em  
Blogger crrly tycker...

Fiiina blommor!

6:48 em  
Blogger Humlan tycker...

Skulle vara roligt att höra konserten! Kan du inte spela in den och ge ut en liveskiva??? Inspelningsutrustning finns väl på skolan... :-)

7:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag kommer att ha den pa DVD

8:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Blommorna! Jag såg att du hade Gevalia kaffe till dottra din eller var de ttill dig själv? Ha en kul kväll på konsentern, ska du hoppa och skrika? Eller sitta i salongen och skrika: DET ÄR MIN DOTTER! *skrattar*

9:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Välkommen till Los Angeles!!! Hoppas ni får en toppenkväll ikväll :-)

10:12 em  
Blogger Gagga tycker...

Jaså du det växer blommor där du är. Gissa vad som växer utanför våra väggar!
Sparka Millan i "röva" o sprick inte av stolhet, men näranpå! Good luck!

11:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jo, här växer snötäcket...snön bara fortsätter att komma ner. Njut av blommor, musik och spritpåsar eller vad som står på programmet! Stay cool Mams! ;-)

12:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, nu narmar det sig.... makeup i badrummet produceras just nu.


Kristina: Fika nan dag?

3:51 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Lite bättre på att plåta blommor var du. Håll dig borta från matbilderna och satsa på blomster! :-)

8:06 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka