.

Mamselamsen

söndag, mars 05, 2006

Succe'!!!!!!!!!!!!!! UPPDATERAD

Nu ar klart och jag kan sluta bita pa naglarna. Puh... Hon var, rent objektivt, as-kalas igar. Alla toner satt dar de skulle och hon rockade skjortan av alla. Fy f...n, jag ar stolt! Men visst hon har ju att bras pa....en sangerska till mamma och en trummis till pappa.... sager jag lite blygsamt sa dar i forbifarten. :-)
Camilla 2 liten
Och hon vet, den jakla Skatan hur man smorar for en mamma. En av latarna tillagnade hon mig och berattade for alla att jag fyller ar i morgon. Sa dar stod jag och filmade och tararna rann.... fjantiga jag! :-) Men jag tror att jag ska kopa nagor riktigt vackert till henne idag...... haha... hon lyckades.

Har lyckades jag fa Bill LaFleur pa kort. Blygare kille far man leta efter.... Vid narmre eftertanke/eftertitt... det har ar inte Bill....det ar den andra gitarristen, Eddie. *fnissarP
Bill LaFleur liten

Sen maste jag ge en stor eloge till koren. Ingen sangerska kan bli riktigt bra om hon inte har en bra kor. Sa, Sabinas mamma... har ar hon och du kan vara RIKTIGT stolt!
Koren liten

Efter alltihop drog vi, plus ett helt gang ivag till Power house, dar en och annan bagare lyftes. Fast nu ar ju jag sa vaaaansinnigt gammal, sa jag gick hem langt fore alla andra. Gick langs Hollywood boulevard dar det fortfarande jobbades fast klockan var tva pa natten. Det ar ju idag det ar Oscarsgalan. Sa med lite nya cig och ostsmaknade popcorn satte jag mig vid poolen och begrundade kvallen. Jag kom fram till att den dar jakla demon maste bli fardig nan gang, sa hon kan ga vidare. Men jag forstar att det tar tid, for den ungen ar ju aldrig ledig. Tur att jag ar en jakel pa att roa mig sjalv. :-)

Over and out/Mamselamsen, som ska ta kameran idag och ut och fota alla galningar som har som hogsta drom att fa se en kandisl.


Uppdaterad efter ett besok pa hemlighuset.

Nar jag kom in dar, sag det ut sa har.
Klader
och sa har.
Skor
Jag tror de hade roligt igar! :-)


Uppdaterad igen, med reklam!
Jag tror att Camilla har hittat varldens basta harprodukter.
Spray

Man bara stylar haret nar man har tvattat det. Sen behovs varken borste eller plattang.... det ar fardigt bara man gar ur sangen. Kolla in Millans tuppkam... exakt likadan som igar.
Camillashar
As-kalas! Jag borde borja importera detta till Sverige, med nan slogan:"Spara tid... styla endast en gang i veckan"

Over and out/Mamselamsen, som sitter och lyssnar pa alla helikoptrar som just nu svavar over Hollywood boulevard.

20 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Fyller då år?? Grattis grattis så mycket det går!

6:36 em  
Blogger Humlan tycker...

Grattis till er bägge! Till dig för att du fyller år och till Camilla för gårdagens konsert!
Ha det så roligt på "oscars-spaningen" du kan nog hitta en och annan galning där, tror jag... *S*

6:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita: Imorgon..... 52!

Humlan: Tack! Ja, jag tycker att alla som star och vantar pa kandisar ar galningar.

7:15 em  
Blogger Ilva tycker...

Grattis i forskott-vi ar ju fiskar bada tva ju!

7:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

vad mycket fiskar det var här då....själv fyller jag idag. Grattis till dig!

7:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Londongirl: Grattis! Hur mycket da? Hela Bloggosfaren vill veta. :-)

8:05 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Stort grattis till dig för att du fyller år och till Camilla för att allt gick som det skulle och blev succé! Fortsätt ha kul!

8:09 em  
Blogger CV tycker...

Ska bli spännande att se vilka kändisar du lyckas fånga med kameran.
RS
kulturbloggen.com

9:11 em  
Blogger Gagga tycker...

Stort Varmt GRATTIS till födelsedagsbarnet o till Camillas succé!!!!

9:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sänder grattiskramar till er båda.

9:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Dito ;-)

9:48 em  
Blogger Bambi tycker...

Grattis till Camilla och grattis på födelsedagen till dig!

9:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Äh, Mams det är bara du som är nyfiken! Men här kommer det : 51.
Himla rolig ålder :)
Ha en bra födelsedag i morgon!
Stay cool !

9:58 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Stora grattisar härifrån till er båda!

10:05 em  
Blogger Gagga tycker...

Londongirl! Aha, nu vet jag hur mycket också. Ni är ju bara småtjejer du o Mamsan! Själv är jag på mitt femtiosjätte o det ska ni veta att det både syns o känns ;)

Mamsan! Är det idag eller i morgon? Det vet du väl knappt själv. Har ingen aning om när du har natt/dag där du är. Grattis på er när det nu än är!!!
Här är det iallafall nästan natt. Gonatt!!!

10:11 em  
Blogger crrly tycker...

GRATTIS!!!

Men hmm... Styla med Klöver vaseline?!

10:48 em  
Blogger crrly tycker...

Hittade en länk till era toakatter förresten: http://www.coolstuff.se/p468/LitterKwitter.html


;D

10:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag fyller alltsa den 6:e.... sa fortfarande ar jag bara bara 51.
Giselaq: Valkommen! Och grattis!

10:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Congrats från mig åxå då =)!
Och man är bara en anings avundsjuk på dig... *suckar* Här bara snöar det och är kallt.

12:06 fm  
Blogger X tycker...

Grattis i förskott, Mamselamsen! Du var jättebra som publik igår. Och Millan var superduperbra på scen, så nog blev det succé alltid! Weeeha!

12:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka