.

Mamselamsen

lördag, mars 11, 2006

Kolla kolla!

Ser Ni att jag FAKTISKT inte bara tar ackelbilder pa mat. Det var forresten min frukost idag.
Tonfisksallad

Och nu har vi statt i badrummet och gjort oss i ordning for ikvall. Det ska bli italienskt... alltsa parmesan "en masse" idag ocksa. Mumselimums!
Sminkgrejor
Fatta hur vansinnigt SNYGGA vi ar nu. Iallafall jag... slat som en babyrumpa i ansiktet... med hjalp av Phytomer, serum och andra undergorande grejor. :-)

Millan ska bara jobba som ljussattare ett par timmar forst. Jag bara undrar vad den ungen INTE gor vid inspelningar? Sitter hon inte vid mixerbordet... vilket hon gjorde forut idag, sa haller hon koll pa vilka kameror som ska ligga ute... eller sa sitter hon bakom en kamera. Hm... fattar inte hur hon hinner med det hon SKA... det gor hon ju forresten inte. Demon blir ju aldrig klar, fast A&R-manniskorna fran skivbolagen har, ligger pa henne hela tiden.

Nan som kan mixa och mastra hennes demo i Bloggosfaren? Hon hinner inte fa det gjort.... och jag tycker att det ar dags att hon nu tar sig till nasta "level". For musiken som ligger pa hennes "Myspace" ar ju faktiskt inget vidare, och kan inte laggas som reklam for henne. Hm.... maste tanka!

Over and out/Mamselamsen, blivande mana'scher.

9 Kommentarer:

Blogger mitt fyrverkeri tycker...

näe fy fan jag kan inte läsa mer, jag blir amerika-tokig. vill ju också vara på target och handla och äta konstiga saker och fotografera! Have fun, girls!

1:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Thanks! Men jag aker hem om ett par dagar.

2:53 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag hjälper gärna till och mixar Camillas demo. Hon kan höra av sig om hon tycker att det låter intressant för hennes del.

8:20 fm  
Blogger Humlan tycker...

Det är väl bra att hon lär sig "allt" inom branchen, men det vore ju ännu bättre om vi fick höra henne snart! Du har ju fixat en nyfiken publik här och alla kan ju inte åka till Hollywood för att gå på någon konsert (om det blir fler sådana...).

Vintern vägrar släppa sitt grepp här, så sätt på dig alla nya kläder på flyget, så att du inte fryser på Arlanda!

8:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Såg på TV att de hittat Snödroppar vid en husvägg i Huskvarna (?) tror jag det var. ÄNTLIGEN! Våren finns någonstans. Men Mams gör som Humlan skriver! Klä dig varmt när du kommer! Vi fryser i det här landet.

10:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du, kan du maila tid o datum du landar io sthlm? =) *kramis*

10:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hampus: Jag ska omeflbart beratta det for Millan. Men fragan ar: Har verkligen du TID? :-)

Humlan: Jag ha get mig den pa att den ska bli klar for, for jag ska bli underlag nar hon soker Nybros kulturstipendium i maj.

Londongirl> Jag hat stora vinterkappan har.

Jessica: Jag gor det idag. Behover hjalp med vaskorna. De har ju liksom blivit en till. :-)

Mette: Japp, jag har verkligen hafte= det skitkul har.

5:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Skrev lite fel, men du forstar sakert vad jag menar. :-)

5:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja, det ska nog inte vara några problem. Vi har ju dessutom lov snart och sen är det ganska soft dom allra första veckorna direkt efter lovet, så om jag får materialet ganska så snart så fixar jag det lätt. Hur snabbt behöver det bli klart?

1:56 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka