.

Mamselamsen

fredag, mars 10, 2006

Idag ska det ga i lugnets tecekn.

Har precis kommit tillbaka hit efter att ha atit frukost med Millan pa MI. Nu ska jag bara hanga vid poolen och mala naglarna... det har ju gatt mer an tva veckor sen sist.

Ikvall, ska jag vara vuxen!!!! Vi ska formodligen ut och ata med Martina och hennes foraldrar... som ocksa ar har nu.

Na, annars inget sarskilt, mer an att det borjar bli dags att bege sig hemat. For nar Elvisar,Shrek och Spindelman vid "The Chinese theatre" borjar halsa nar man gar forbi, har man nog varit har alldeles for lange. :-)

Pa ett satt langtar jag hem... till Stephan, Jessica och kattorna... annars? Naa, inte ett skit! Stephan... vi flyttar hit! Tank, att slippa snon och kylan. Aven om det inte ar sommar har just nu, sa ar det i alla fall 15-20 grader varmt idag.... och da tycker Camilla att det ar kallt.

No more blogging... poolen vantar!

Over and out/Mamselamsen, som bara ska sitta BREDVID poolen under ett parasoll och mala naglarna.

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag tror inte jag skulle ha någonting emot att spindelmannen hälsade på mig när jag gick förbi. Stanna gärna där borta och raportera åt mig, har ju just börjat vänja mig vid språket utan prickar över bokstäverna ;)

9:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag maste hem tyvarr.... men vem vet vad som hander inom nagra ar.

9:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sitta vid poolen och måla naglarna?

Du ska ju ändå åka hem snart..chocka grannarna lite genom att göra kanonkullan vettja :)

Då har de nåt att prata om tills du kommer tillbaka

9:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Menade kanonkulan såklart :)

9:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Nja.... lite kallt i vattnet. Ska jag bada ska det vara minst 32 grader.

9:32 em  
Blogger Batbut tycker...

Du är verkligen en Golden Girl i Hollywood! Om Du & Stephan flyttar - när ska trollfamiljen komma och hälsa på? Du vet, barnbarn och allt det där... "blink blink"

9:51 em  
Blogger Bloggblad tycker...

I dag var det bara -5 grader när solen sken och det räckte med att ha en knapp knäppt i kappan... så det är inte så tokigt här heller.
Just nu är det -9,5 grader och sängen väntar. Extrajobb i skolan i morgon. Vem uppfann "Öppet hus"?

10:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det ska bli underbart få dig hem till Sverige! Fl´åt men jag har saknat språket utan p:en.

10:30 em  
Blogger Gagga tycker...

Och jag sitter fastfrusen vid mitt utebadkar o filar istapparna;)

10:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Okej för all del, det är rätt trevligt med prickarna över bokstäverna. Feel free to join us, vinterkylan väntar.

10:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Batbut> Just call me!
Bloggbald: Sakert nan av de pedagojjorna pa sjuttiotalet
Gagga: Hang med nasta gang... du skulle gilla det har.
urax: Hade garnat stannat ett tag till. Kan du inte maila over resten av min familj.... du kan komma ocksa forresten.

11:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka