.

Mamselamsen

söndag, mars 12, 2006

Christina.... sorry! Uppdaterad!

Jag fastnade i Westwood igar. Jag tankte att jag skulle se nagot annat an Hollywood innan jag akte hem. Men du... jag kommer snart tillbaka och DA ska jag bjuda dig pa middag istallet.

Jag glomde kameran hemma igar annars hade Ni fatt se alla mojliga gravar... Marilyn Monroes och sa. Men jag bjuder pa en "underbar" dessert istallet som vi at framat nattkroken pa "Hamlet"
Fudge
Tro det eller ej.... men detta var bara EN portion! I USA ar som vanligt allting stort.... och Naa, vi at inte upp allt, trots att vi delade pa desserten. Blurk!

Jag lovade for ett par dagar sedan att visa Camillas nya frisyr. Tataa.... sa har sag hon ut igar morse. Fint va? :-)
Frisyr

Naa.... ha definitivt inte tid med det har mer. Maste packa det sista... och bestalla taxi till LAX. Jag vill ha samma rara taxichaffis som korde mig hit.

Tro det eller ej, men jag langtar hem nu. Hem till Stephan, Jessica, Ebba och Elsa. OCH pa den forhoppningsfullt snart annalkande varen.

Over and out/Mamselamsen, ensam vaken.


Uppdaterad. Fick ett mail, som leder till att min forsta natt hemma i Sverige kommer att tillbringas pa en tidningsredaktion.... M3:s! De "skickar" sin tidning da. Snacka om att jag ska smygfotografera hela nattem.... riktiga "fulbilder" ska jag ta... och lagga ut har. OCH jag ska aven visa hur ett kreativt kaos ser ut.... de lyckas ju alltid fa ivag tidningen i tid. Alla Ni pa redaktionen: For det far jag val?

Mamsan igen!



Nar jag anda sitter har och vantar pa tjejerna....IGEN! Hittade jag detta . Japp, dessa typer har man stott pa ett antal ganger. Men de varsta ar, barnfamiljerna.... ja, jag vet att man inte ska klanka pa barn, men nagot mer irriterande an ungar som skriker, springer, puttar och hanger over ryggstodet finns inte. Det finns ju liksom inget man kan gora, da strypning kanske inte ar en helt accepterad tystningsmetod. Jag far bara hoppas att jag har tur denna gangen, for jag vill sova i mina inklamda sexton timmar i luften idag.

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Välkommen hem! Vi har saknat dig. Jag tror att våren kommer med dig.

5:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Tack! Jag hoppas verkligen varen ar pa vag.

Sandra: Det alltid sa med mig, nar det borjar dra sig mot hemgang.... jag langtar!

5:42 em  
Blogger Terése tycker...

Välkommen tillbaks till Sverige! Jag hoppas att du kommer att visa upp alla dina inköp! Är nyfiken! :)

5:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Terese: Jag lovar. :-)

6:00 em  
Blogger Ilva tycker...

Men vad ar det dar svarta pa dessert tallriken, du vet val att dina matbilder ALLTID behover en forklarande text....

6:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva> Det ar chokladfudge..... ganska god faktiskt, men inte i de mangderna. Det var ju dessert for ett helt kompani!

6:20 em  
Blogger Humlan tycker...

Det är väl så det ska vara; Härligt att resa bort och underbart att få åka hem igen!

Den desserten var väl lagom för en hel barnfamilj eller så! Jag blir mätt bara av att titta på den (bra för min figur ;-)).

Ta med dig några +grader! Dom behövs här!

6:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ta med nagra grader? Det ar svinkallt har ocksa... 10-15 grader bara. Men solem skiner.

6:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den där desserten liknar något jag gärna skulle sätta tänderna i. Gott om grädde och smaskig choklad... mmm... Risken är att jag skulle få ont i magen, fast det är det värt ibland. Sånt kan jag leva med.

7:46 em  
Blogger Humlan tycker...

Om du sätter ett - (minustecken) framför, så får du nattemperaturen här, på dagtid är det bara några minus men med iskalla vindar!
Men det går väl åt rätt håll, våren kommer snart... hoppas jag!

7:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ser fram emot det :-)

10:41 fm  
Blogger crrly tycker...

Mamse!!!! Har inte hunnit läsa på jättelänge, så nu har jag läst ikapp! Och är alldeles alldeles matt! *s*

Så jäkla kul att läsa om alla upptåg! :)

12:44 em  
Blogger crrly tycker...

Kolla vårtecken här förresten! :)

http://crrly.blogspot.com/2006/03/vrtecken.html

12:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Barnfamiljer värst??? Näää vaa... Vilding sitter alltid uppfostrat och tittar på Film.. *yeah right*

Jag håller med du..barnfamiljer och hånglisar är värst...

När vi flög senast satt de två framför oss och hånglade oavbrutet i 2 timmar och när de inte kysstes så pratade de "gulligullspråk" med varandra..Det är tur att flygplanen har spypåsar..

Och spam har du fått oxå....
jag hatar de där..de trillade in på min sida hela tiden tills jag kom på knepet...Pinga inte...inte ett spam efter det...


Välkommen hem förresten...Du har våren med dej...

Tjing

1:03 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka