.

Mamselamsen

onsdag, mars 15, 2006

Jag fattar inte hur jag kunde klaga.

Speciellt inte när jag sitter här och hör hur "grannhuset" är ute och skottar vår innergård. Fattar Ni hur varmt 15 grader plus är? Jag har gör det... och jag vet att jag tyckte det då var kallt också. Millan!!! Fatta hur varmt Ni har det.

Så himla skönt att vara hemma igen! Jag tror man måste åka bort för att gilla att komma hem. Men, våra tankar om USA finns kvar... jag avskyr vintern!!! Och jag har tagit reda på vilken bärighet vår affärside har, nu när jag varit där. Och bärighet finns... det finns bara en liknande i hela LA-området... men bara liknande. Så "Christina", jag kommer att maila och ställa en massa frågor och grejor till dig... OK?

Jag har i alla fall sovit HELA natten... konstigt att Mr Jetlag redan gett sig av. Faktum är att jag sov tolv timmar i sträck i natt. As-kalas!!!

Nä, nu har jag inte tid med detta längre... uppackning fortsätter.

MEN bara en sak till. Om någon någongång skulle se mig, som Red gjorde på T-centralen igår... kom fram... jag ÄLSKAR att prata. Vi kan köra med kodnamn "GULD"! :-)

Och ännu en sak till: Camilla! "Breake a leg" på showerna idag på MI och Knitting factory. Jag vet att du kommer att vara as-kalas! Men sen efter det håller du truten, du måste vila rösten.

Over and out/Mamselamsen, som gosat med Ebba och Elsa HELA natten.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Välkommen hem, jag tror dock att det är vår på gång, det var bara -4 i morse, rena sommmarvärmen!

11:03 fm  
Blogger MB tycker...

´hmmm....15 ÄR kallt...vi har nästan 30 nu...... :-))....

Men mamsen...vad ska jag göra om du drar till USA och gräver guld.....?? Men kul att höra att er ide funkar :-))

11:12 fm  
Blogger PGW tycker...

trevligt att du är hemma igen! När får vi se bilder på allt du har shoppat? Jag misstänker att det finns en och annan guldväska ;-)

11:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: ja!
Zara: Det ÄR fortfarande kallt.
Maleandro: Nu ska vi inte vara sådana. Förresten... kort på väg! Du vet hur det är... man väntar till sista dan. :-)

Du blekgröna: Inte en endaste guldväska. *förvånad*. Men massor med annat... kort kommer... lovar!

11:31 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Det går så bra så, återstår väl att se om jag kan ge dig de svar du vill ha, hihi kram

8:26 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka