.

Mamselamsen

torsdag, augusti 25, 2011

New bitch... on the prowl.

Jag är inte helt säker... men jag tror att bitchigheten är genetisk. Det verkar som att jag fört över den till mina döttrar... i detta fallet Camilla... och jag tror att hon kommer att få på fan, när de s.k. Storbloggarna upptäcker detta uttalande. Och de kommer att göra det... för det kommer att sändas på något "TV-sätt" ikväll.
Camilla banner liten
Då Explorer vägrar ta inbäddningen av klippet.... får det bli en Fullänk.

http://youtu.be/LpjCL3FnuEE

Hon är bitchig.... men hon har rätt! Det tycker jag i alla fall.

Over and out/Mamselamsen



2 Kommentarer:

Anonymous Mia tycker...

Tycker inte hon är så bitchig faktiskt. Hon säger bara som det är! LOL!

Det gäller inte bara musik utan även att få skriva böcker, ge ut tidningar osv. Sådant andra pluggar för att få göra och får kämpa sig fram, men tack vare ett känt namn får man genvägar till allt.

Antar att det sticker lite i ögonen på folk. Det gör det även på mig, som också vill skriva och ge ut böcker och jobba på magasin. :)

Men konkurrensen är för stor, om man inte har ett känt namn och kontakter förstås.

1:21 em  
Anonymous Mamselamsen tycker...

Mia: Idag handlar det inte så himla mycket om kunskaper och andra färdigheter.... det gäller att synas och höras.

Så jag förstår dig.

5:22 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka