.

Mamselamsen

söndag, februari 13, 2011

Operation soffläge.

Hela dagen... typ.... ska spenderas på rygg. Jag ska slicka mina muskulära träningssår. Enda motionen i dag blir att titta på andra som kommer att få träningsvärk från hell imorgon.
Soffläge liten
Jag börjar bli sjukt trött på att ha ständig träningsvärk.... ja ja ja.... det brukar man få när man hurtbullar skiten ur sig varje gång man är på gymmet. Fast denna gången kommer värken från helvetessnön.... typ femton ton... som jag skottade undan i förrgår.

Hur som helst.... jag kommer att ändra lite på träningen framöver. Mer springa än "tyngdlyftning". Så när snön har försvunnit blir det nog inte så himla mycket tid på Balanze.... utan mer tid på småvägarna runt Sundbyholm.... och sämre miljö kan man ju hurtbulla i.
Faksimil
Men som sagt... dagen idag.... soffläge!

Fan, att man ska vara så himla vek.

Stephan skottade också.... men han har ingen träningsvärk alls. Orättvist är vad det är... för latare och mer obefintlig träningsmänniska får man leta efter. Men han bara ler och klappar sig på magen och snackar något om grundsnygg och grundkondition.

Karlslok!

Over and out/Mamselamsen,

4 Kommentarer:

Blogger magda tycker...

Respektabla tofflor! :)

1:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack!

Julklapp.

1:14 em  
Blogger magda tycker...

Att ge bort sådana... det är Kärlek, det! :)

1:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... och jag har använt dem varenda dag sedan julafton.

1:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka