.

Mamselamsen

torsdag, februari 10, 2011

Lite smått ringrostig.

Bloggen är till slut igång igen... efter många månaders dvala. Får se vad det blir av den denna gången.

Modeblogg? Sminkblogg? Träningsblogg? Politisk blogg? Matblogg? Flamsig blogg? Kattblogg? Hybrisblogg?

Om jag känner mig rätt blir det som vanligt en jä*la salig mojsimojs av alltihop.

Det där med att nischa sig är ju liksom inte min grej. Det går helt enkelt inte.... för jag fladdrar ju som en gummibollt från det ena till det andra... hela tiden

Jaa, gummibollar kan fladdra... fast de tycker att det är väldigt svårt.

Over and out/Mamselamsen

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

You're back! Det var trevligt och på tiden. Så ska vi äntligen få börja ta del av livet according to Mamselamsen.
Välkommen tillbaka!
Kram från Gammelmamma/Pratkvarn

2:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack.... faktum är att det känns skitkul att vara igång igen.

3:09 em  
Blogger Unknown tycker...

Välkommen tillbaka! Du får fladdra och pladdra så mycket du vill för min del. Kuuuul!

3:09 em  
Blogger Fnuttisen tycker...

Äntligen! Nu vet jag att jag får en daglig dos av mojsimojs :-)
Välkommen tillbaka, du är efterlängtad!

3:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! *rodnar djupt*

Eller va fasen.... det gör jag ju inte alls.

4:10 em  
Anonymous Cian för slö för att logga in tycker...

Wooohooo :)

8:39 em  
Anonymous Inna tycker...

Tack och lov att du har tagit ditt förnuft till fånga.
Vi behöver dig i bloggvärlden^^

9:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fan.... nu sitter jag här och känner hur hybrisen kryper på.

11:18 em  
Anonymous Mia tycker...

Yes!! Hon är tillbaka!!! :) Glädje!

9:16 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka