.

Mamselamsen

fredag, februari 11, 2011

Ska ge det ännu en chans.

Jag höll på att gå upp i limningen i lördags.... jag suckade och jag stönade.... himmel vilka dåliga låtar i Melodifestivalen.... ända tills jag satte mig i tvättstugan för ett bloss... och hörde flera låtar genom dörrspringan... t.o.m. Dilbas låt blev bättre... oerhört bättre. Mycket musik ska inte ses... den ska lyssnas på!

Så lördagskvällen kommer att spenderas här.
Tvättstuga
Ska piffa till det lite med ett doftljus.... och varför inte en tofs?

Over and out/Mamselamsen, som alltid hittar lösningar.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Waooh så mysigt du får det! Lite dunka dunka tillsammans med centrifugens surr. Det låter som ljuv musik!/Gerthie

11:03 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

I knooooow!

12:45 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka