.

Mamselamsen

onsdag, augusti 24, 2011

Fortsätter att knyta.

Det är ju trots allt bara fem dagar kvar tills vi flyttar hem till Skogen igen. Ägnar dagen åt att tvätta... nån jäkla smutstvätt ska inte dras med till Småland... om man då bortser från den rååååsa dunjackan... den som legat i tvättkorgen i fyra år.

Mellan maskinerna, ägnas dagen åt att hurtbulleri light. Ibland är det "tur" att man har en dotter med stor erfarenhet av sjukdomar och olyckor. Fick asbra tips av henne igår om att bygga upp mitt slöa och förslappade knän igen. På med Muppskorna och sen ägnar jag mig åt att stå på ett ben... likt en hjärndöd Flamingo inne på Parken zoo. Shiiiit... funderar starkt på att stajla upp mig i min leopardmönstrade Onepiece... och bli het, hetare, hetast. Det sägs ju att man tränar bättre om man känner sig snygg.
muppskor
Fast snygg är jag ju ändå. *Grundsnygg!

Bá så Ni vet!

Over and out/Mamselamsen



* Grundsnygg.... snygg i precis alla lägen.... särskilt innan man duschat, sminkat sig... borstat tänderna på morgonen.


3 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Den rosa dunjackan använde jag en vinter när jag var hemma från USA... Den är nog mysig vid det här laget!

8:50 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Oj...haha...gammal inlogg..

8:50 fm  
Anonymous Mamselamsen tycker...

Jupp.. och den är inte tvättad sedan dess.

Detta med inloggning har jag också problem med... blir ju en blogg som inte ens finns längre. Vet inte vad jag gör för fel. Måste logga in som "Namn/URL"

9:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka