.

Mamselamsen

söndag, februari 13, 2011

Älskade Söndagkväll.

Oh, jag älskar söndagkvällar.... bara för att då är det inte många timmar kvar till mina ännu mer älskade måndagar.
lugnt
Jag jobbar en hel del imorgon... så går det när man "sparar" jobb för att helgen ska bli lite halvledig... men det gör inget.

På måndagen liksom börjar allt om igen... en ny vecka ligger för våra fötter. Det gillar jag... men så är jag rätt konstig filur också.

Sååå.... måndag och fredag är veckans bästa dagar... i alla fall i min värld.

Och sen..... blablablablablablabla....

Fattar inte varför jag lade ner tid på att skriva detta fullkomligt meningslösa inlägg. Förmodligen var det reklam på TV.

Over and out/Mamselamsen, med myror i baken.

1 Kommentarer:

Anonymous Inna tycker...

Haha
Du roade mig en stund =)

7:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka