.

Mamselamsen

fredag, augusti 26, 2011

Att blogga igen,

Känns jättekul. Jag har en räknare, men glömt inloggningen... och tänker inte ta reda på den heller. Aldrig mer vill jag känna stressen av att kolla på hur många som läser här. De kan vara två (Jessica och Camilla) och det kan vara fler.

Denna gången ska jag blogga för min skull!

Fast det kommer att bli bättre när jag har mina kameror, som just nu befinner sig väl nerpackade i Skogen i Småland... kommer till "väders" igen.

Jaa, jag ska blogga... men jag kommer inte att bli en bloggare. Been there, done that.... och aldrig mer.

Fast jag borde ha ett foto på detta inlägget..... hm.... ska leta lite på datorn. För varje inlägg ska alltid ha minst ett foto.

mus liten
En ofattbart jättedöd mus! (Musen led inte under fotograferingen, den dog med ett "kapoff" i februari. För vad fasen hade den under diskbänken att göra?)

Varför denna bilden? Inte en aning.... men det var det första fotot som dök upp bland Mina bilder. Jaa... så jäkla upplyftande är mitt bildarkiv just nu.

Over and out/Mamselamsen

7 Kommentarer:

Blogger magda tycker...

Nä, vem vill kalla sig bloggare? Skrivandet är underbart - och sedan är det en bonus att någon gitter läsa.

Sa jag förresten att jag är glad att du bloggar igen? Jag kommer att följa dina inlägg. TRE säkra hittills, alltså. ;)

6:39 em  
Anonymous Mamselamsen tycker...

Shittpommfritt!

TRE!

7:01 em  
Blogger Lilla B tycker...

Jag är också glad att du skriver igen. Det var mycket både roligt och tänkvärt tidigare och jag har saknat bloggen.

7:14 em  
Anonymous Inna tycker...

Jag älskar att du har börjat blogga
igen!
Du är en frisk fläkt i bloggträsket.

7:15 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Du får räkna in mig med! Tycker det är kul att du har satt igång igen.

Jag ser särskilt fram emot att få se bilder från huset när det blir dags att tända julbelysningen. :-))

7:41 em  
Blogger Cornelia tycker...

Men hej igen!
Jag kanske också startar om. I alla fall med bokbloggen.

8:06 em  
Anonymous Eva tycker...

Apropå musen så såg jag just ett avsnitt av "Pantertanter", där hon snackade ut en mus ur köket. Hon hade inte hjärta att döda den, så hon tyckte det var värt ett försök att övertala den att ge sig iväg. Testade du det?

2:38 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka