.

Mamselamsen

måndag, februari 20, 2006

Nu får vi se om jag är en sanndrömmare?... Uppdaterad.

Jag överlevde den frisk luften och nu hänger mina kuponger här. Nu är det bara att vänta och se om mina drömmar slår in./Se nedanför.
Vinst liten
Jag tog en lotto också, för säkerhets skull... för där kan man också vinna på sex rätt.

Ah... ser nu att jag även visar vad jag har börjat använda för hudvårdsrodukter. Faktum är att jag aldrig trodde att jag skulle byta bort mina Shiseidogrejor mot Mary Kay... men det har jag gjort nu. Min superallergiska hy tål det... och sen gör det ju inte ont att det är mycket billigare... trots att jag köpte den dyraste krämen.

Nu ska jag ta en tupplur och vila min trötta lekamen en stund.

Over and out/Mamselamsen, fylld av vinstspänning, fast det inte är förrän på onsdag.


Uppdaterad en bra stund senare.
Mary Kay liten
Har man blivit biten, eller?

Over and out/Mamselamsen, som börjat få tillbaka sin "före-vinter hy" igen.

17 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

jaha och nar blir det offentligt? Dina vinster? Hur lange maste jag vanta for att fa veta om det var en sanndrom??

5:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Onsdag!!!

5:13 em  
Blogger Ilva tycker...

sag det sen. pinsamt, borjar bli rinko. Alla pengarna valler in pa samma dag!! Eventuellt.

5:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fråga: Hur många timmar sitter du framför datorn / dag?

6:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva... man kan ju alltid hoppas.

Anomymous: När du inte är så himla anomym längre, ska jag svara på det. :-)

6:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Håller tummarna för din vinst! Det är alltid bra med lite extra tillskott i plånboken. Hoppas du vinner!

6:58 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Håhåjaja. Och här i Sörping är vattnet av så god kvalitet att jag slipper köpa "produkter" som det numera heter...
Rynkorna fyller jag ut - inifrån - med god mat... :)

7:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Londongirl: Det kan du tro att jag också gör... och lite spännande är det allt. :-)

7:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Jaa, jag drämde till med nästan allt jag testade... jag var ju len som en babyrumpa när jag gick därifrån

7:41 em  
Blogger Gagga tycker...

Men hur orkar du hålla ordning på VAR du ska smeta in allt det där?
Hur många olika hudtyper har du
egentligen på den lilla kroppen? ;)

7:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du Mamsen, jag har faktiskt ingen aning, vad är en foundationpensel? Det kanske jag har??

8:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: Man ska ta bort ögonsmink och så ska man ta bort resten... peeling till ansikte..duschkräm...peeling till kroppen... dagkräm...fetare kräm... foundation.. handkräm. Fasen Gagga, det kostar att ligga på topp. *skrattar*

Virvla: En lite större borste/pensel, som är platt längst ut. Jag ska inhandla en sån när jag kommer över till Millan.

8:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till med speleriet! Själv ska jag göra ett nytt försök den här veckan. Ska ta ett ordentlig snack med speldjävulen, kanske hytta med näven ordentligt mot honom...

9:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lennart: Jag bara körde bil och tankade och huxflux hade jag gamblat på hästar och vunnit hundratuden kronor.

I drömmen alltså! :-)

10:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja då kan det nog hända att jag har en sådan i samligen! fast jag kommer använda den till löst puder typ.

11:03 em  
Blogger schmut tycker...

gud, det där var en liten skönhetsregim. jag brukar sätta igång men en vecka senare har jag tröttnat och vill helst ha allt i ett; tvätt, skrubb, kräm och smink. undrar om det finns?

11:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Schmut: Jag ska höra efter. :-)

8:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka