.

Mamselamsen

söndag, februari 19, 2006

Direkt från soffan... Uppdaterad!

Nu har jag för första gången i mitt liv tittat på "Sofies mode" på Femman. Vilket skitprogram! Det känns exakt som hon plockat och gjort TV av vad Ni modebloggare har skrivit om det sista året. Jag menar... jag är ju rätt medelålders, men inte en enda nyhet visade hon mig. Men skit samma, nu ska jag luta mig tillbaka... IGEN... och kolla på Elle-galan.

Tänk vad mycket nyttigheter man hinner med när man inte är riktigt kurant. :-)


Haha.... såg nu att min senapsgula väska var med i modevisningen... eller rättare sagt exakt en sådan som jag köpte i LA förra året. Iiii... jag är heeeet!
Gul väska liten

Tja, och så guld....FÖRSTÅSS!

Sen hade designern Wester bara..... BARA... lackskor på sin modeller. OBS! Detta kort tog jag i somras och varnade för lack.
Det är lack som kommer! liten
Himmel....nu känner jag min hybris smyga sig på... IGEN! *skrattar*

Men jag måste säga att jag tycker att de där modellerna skrämmande skrangliga ben. De kan ju gå av när som som helst.

Nä, nu måste jag verkligen koncentrera mig... det här är viktiga grejor. :-)


Over and out/Mamsetrendan med det totala storhetsvansinnet.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

VAR ÄR PUSSLET !!! /T ss

8:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ingen aning.... vet du? :-)

9:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den där sura inlägget som du skulle publicera i slutet av veckan? Fixa pusslet!

10:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Behövs inte än. :-)

ussel kommer imorgon... orkar/har inte lust just nu... jag tittar på mel Gibson.

10:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Om du tittar på Mel gibson så är du ursäktad...

9:04 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Apropå skrangliga ben: Läste du om den där modellen som hade börjat spela hästpolo tillsammans med sin kille och fått riktigt fina muskler, men modetyrannerna tyckte att hon var för tjock!!!!!! så j-a sjukt! (muskler bantar man inte bort, de visar man upp och mår bra av.)

9:02 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka