.

Mamselamsen

lördag, februari 18, 2006

Jag är fortfarande lika ilsken på ingenting.

PMS kan det inte vara... det var många år sen.
ADHD kan det inte vara... i alla fall har jag inte fått någon diagnos än.
SPCS skulle det kunna var... men jag har ju inte rört det programmet på ett par veckor nu, så det går bort.
RSV skulle det MYCKET väl kunna vara.
AF... helt klart.
krfm... nä, de har jag inget otalt med.... eller JO! Var är mitt skadestånd?
AIDS... nä inte vad jag vet.
TBC... bara lite rökhosta.
CSN.... alltid!
PC... Mmm.....!

Over and out/Mamselamsen, ICBW

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Du e helt enkelt skitilsk märker jag, det är nyttigt. Kankske e det lite "det är så jävla trist och tråkigt att vara själv jag vill åka till USA nu ilska??" och varför ska vi ( kvinnor) alltid behöva ha en anledning ?? E mans arg så är man.

Hoppas det blir bättre. STOR KRAM red

3:10 em  
Blogger Gagga tycker...

Lider av samma åkomma titt som tätt. Det är faktiskt PMS, men nu i form av POST inte PRE som tidigare.

3:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: Tack.... den förklaringen behövde jag!

3:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad Gagga är KLOK ! Tack för den det behövde jag också bli påmind om!
Och Mamsen, ta ett glas vin och tänk på att du snart är på väg väster ut! Själv deppar jag för att när jag nu äntligen ska få Sportlov finns inga flygbiljetter kvar till London :(
snyft-depp-morr!!!!

3:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Båt då?

4:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tror du inte att jag tänkt på det? Men det är så mycket is ....Börjar bli desperat.

4:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Med så mycket is, kan du gå. :-)

4:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Rotar i förrådet efter isdubbar och kompass.....maken undrar varför jag mumlar om is. "Vill du ha is i din GT darling" hojtar han från köket...

5:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det står PMD i "Må Bra" tidningen såg jag i affären.. Värre än PMS.

5:45 em  
Blogger Efva tycker...

Men det är ju skönt att va riktigt ilsk emellanåt! Jag klarar inte av mig själv om jag inte får riva lite som ett rivjärn då och då. ;)

6:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det börjar gå över! :-)

7:14 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

KLIMAKTERIET!!!! Men du borde lamna ilskan bakom dig innan du kommer hit..annars laser jag in dig i min garderob...Puss.

7:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Ta dig i brasan! :-)

9:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hohoho det behövs arga människor som motpol till alla prozacknaprande jävla smilfinkar......Utan Darth Vader skulle Luke Skywalker vara en jöns som sprang runt i pyjamas och viftade runt med en rosa discopinne, så ut med ilska bara....

12:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka