.

Mamselamsen

söndag, februari 19, 2006

Inte arg..... jag ska bara gnälla lite.

Finns det någon medicinskt kunnig här?

Hur länge tar det innan man är av med och har återhämtat sig efter den rejäla flunsan som härjat i min kropp de senaste veckorna? Jag är urtrött på att inte orka vara så aktiv som jag vill vara. Så... nu är det färdiggnällt!!!!!!!!!!!

Förresten hittade jag hos Monika med Yffen en as-kalas sida... en sida som gjorde att jag direkt bytte min startsida mot denna . Inget mer "flirpande" mellan 1:an..3:an.. 2:an.. 5:an.. Eurosport.. 4:an.. CNN.. Star.. Discovery och tillbaka till 1:an igen, för att ha koll. Jag bara ligger här med datorn på magen och kan exakt berätta vad som sänds på TV just nu.

Tack Monika... nu slipper jag alla dessa små nervsammanbrott som jag får, när Stephan har hand om "remoten".

Over and out/Mamselamsen, trött men glad ändå.

10 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ojoj... här luktar jag som en degos och har nyss tillnyktrat... och Stephan är ju här.... det måste vara något annat.

5:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Flunsa tar tid...Hjärtat tar stryk av för tidiga aktiviteter. Film, film o film är det enda som tar bort ångesten av att inget orka...o tugga på färsk ingefära!

5:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

http://tvprogram.nu/. Den här sidan tycker jag är enkel och bra när man skall hålla koll på tv-programmen. Håll tillgodo! Du har en trevlig blogg!

Birgitta

5:44 em  
Blogger Mildamakter tycker...

För mig tog det snudd på en månad innan jag var fit for fight igen.
Divanen, praliner och antingen en bra bok eller en bra film, ja det är nog den bästa medicinen...om man nu inte väljer det sunda alternativet med frisk luft, motion, råkost & sånt ;o)

5:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har bara ingfära i burk och det vägrar jag. Ljus med kaneldoft, är det OK?

6:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mildamakter: Det sistnämnda är inte att tänka på.

6:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

En snabb utlåtande. Det är tecken på att du börjar tillfriska. Det säger maken till mig....

6:47 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Jag tror som Anne-Maj - att du börjar bli frisk.

Visst är superstart.se bra. Allt samlat på ett och samma ställe.

7:40 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:40 em  
Blogger crrly tycker...

tv.nu är himla bra, tycker jag!

10:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka