.

Mamselamsen

måndag, februari 20, 2006

Här ska spelas! .... Uppdaterad.

Helt klart dags att jag tar tag i det, för hela natten har jag drömt om att jag var på en konstig bensinmack och spelade på hästar... och fick in sex rätt... och vann över hundra tusen "pistoler"!

Så, idag ska jag till Fina-macken i Madesjö och satsa en och annan krona. Jag gör nog det i morgon och på onsdag också. På onsdag är det ju V65! Det är kanske då jag ska vinna storkovan. :-)

Visserligen tror jag inte på sånt här, men jag vågar ta mig tusan inte låta bli denna gången, för en mer glasklar dröm har jag aldrig haft förut.

Over and out/Mamselamsen, gör plats i börsen.


Viktigt meddelande!
Ni som jagar Sally Hansens nagellack! Lisa skrev i mina kommentarer att hon hade sett i lördagens Metro att Etos nu kommer att börja sälja detta märke.

Bara lite så där i förbifarten.


Uppdaterad.
Och vad ska jag göra om jag vinner? *tänker så hjärnan kokar*

  • Ny morgonrock?
  • Nya tofflor?
  • Ny handsväska
  • Nya skor med kilklack?
  • Ge Jessica pengar så att hon äntligen kan få den här...

dammsugare[2]

  • Ge till Camilla, så att hon äntligen kan köpa det där programmet till datorn, så hon kan redigera sin musik... eller nya öronsnäckor.
  • Stephan???? Han önskar sig ju aldrig någonting, men jag skulle nog fixa ett "hästsko-kastarkit" i GULD!

Jag kan faktiskt inte komma på något mer.


11 Kommentarer:

Blogger Monica med yffen tycker...

En jobbarkompis hade en likadan dröm häromveckan men han drömde att han skrapade fram 10 000 på en trisslott på jobbet. Det var en sanndröm - han köpte en trisslott dagen efter (frågade också om någon ville vara med på den eftersom han var säker på att vinna men alla var skeptiska) och mycket riktigt, så skrapade han fram 10 000. Helt otroligt!

Hoppas att det är likadant för dig nu. Håller tummarna.

10:10 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej!
Appropå Sally Hansens nagellack så såg jag i lördagens Metro att Etos börjat sälja dessa och ger just nu 15 % rabatt på sortimentet..
Bara ett litet tips.
Hälsningar Lisa

10:17 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Monica: Snacka om jag ska satsa en och annan krona nu efter att jag läst det här.

Lisa: Jag sak omedelbart skriva det i min blogg. Tack!

10:36 fm  
Blogger crrly tycker...

Honey, I'm ho-ome! ;) Har haft det ljuvligt, så klart. :) Och när åker du?

Är du fortfarande inte frisk?????? Va, va, vad ääär detta? Ett grannbarn hade åkt på dubbelsidig öroninflammation och halsfluss samtidigt nu medan vi var borta, är det nåt sånt trevligt du har också? Krya på dig ordentligt nu!!

10:50 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

crlly: S N A R T ! :-)

11:01 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Tror jag ska köpa trisslott och kanske vinner jag lite. Maken hade sju rätt i lördags..

11:16 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Hur mycket vann han?

11:33 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Runt 18 laxar, men dom är fem som delar på...

11:38 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men i alla fall!!!! De VANN!

12:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

En natt förra veckan drömde jag att jag hade snack med speldjävulen, så jag spelade ett några kuponger lottoi fredags. Inte en krona vann jag... blä

12:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men jag ska testa!! :-)

12:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka