.

Mamselamsen

lördag, september 17, 2005

Uppe med tuppen!

Jaha... sa sitter man har i trappan igen och vantar pa att de sma honsen ska vakna. Det tar nog en stund, da det kom hemrumlande framat morgontimmarna. Men jag tror att de hade haft kul pa "The Knitting factory" i alla fall. Det lat sa pa dem nar de smog (las klampade) in lagenheten. Formodligen med tinnitus av varsta slag... for det spelades HOG musik igar. Jag maste verkligen gora reklam for ett countryband som inte gar av for "hackor". De heter "Whisky Dicks". Oh, sa duktiga de ar och vilken haftig musik de skriver. Favoriten ar "Dating my TV".

Nu ska det bli lite skont att fa aka hem till gamla Svedala igen. "Back to reality"! Svarigheten idag, blir att packa. Att hitta alla sina grejor i Camillas lagenhet blir inte latt..... den ar som Jerusalem forstoring med pasar, klader, chips, Cola, vaskor och en hel massa annan "drit".

Detta blir sista bloggen fran landet i Vaster, men det kommer att laggas ut en sju-helsikes massa kort nar jag kommer hem. Jag looovar!

Over and out/Mamselamsen som ska ga ner och ta en sista kopp kaffe vid poolen, ikladd rosa noppig morgonrock och haret pa anda. Matte jag inte mota nagon!

6 Kommentarer:

Blogger Lyckliga Grodan tycker...

flyg försiktigt.. och welcome back...

6:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Välkommen heeeem.....välkommen heeeeeemmmm....sjunger dessa rader till toner av Lemarc...
Hoppas du har en bild från poolen med noppig rosa morgonrock...

6:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

ÅÅÅÅhhhh, vad jag längtar efter någon att prata "skit" med! Jag säger, precis som du sagt, att anhöriga som hyresgäster ska man passa sig för! Fy f-n! Men nu har de äntligen flyttat! Puss&kram /Tina

7:56 em  
Blogger Sallin tycker...

hur ska du stå ut i vår lilla del av världen efter att ha frotterat dig med alla kändisar "over there"?
;)
Välkommen Hem!

8:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det ska bli jatteskont att komma hem. Det ar kul att resa bort, men underbart att komma hem.

Inget foto pa mig i noppig rosa morgonrock!!

Syrran! Jag ringer sa fort jag "landat" i Nybban. Loovar!

12:57 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ha en fin flygtur!

9:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka