.

Mamselamsen

lördag, september 17, 2005

Action!!!!

Har har vi suttit pa forsta parkett hela eftermiddagen och spanat in ett valdigt ljudligt gral i en lagenhet. det kastatdes saker och de svor och skrek at varandra. Det heal slutade med helikoptrar over huset och 8-10 poliser som kom. Nu avslutades det hela med lugn och ro for alla. Aven for dom i lagenheten. Men himmel... det var precis som pa TV, fast IRL. Egentligen ganska hemskt. Men som sagt, det avslutades ganska lugnt, som tur var.

Vi sitter och invantar Mike som ska med pa en thailandsk restaurang som heter... ??? Tai... Tao... Asch jag vet inte... men dit ska vi i alla fall. Och det blir taxi, eftersom jag envisas med "high heels".

Ett par tre.. fyra glas vin har inmundigats och jag ser fram mot att dansa a' la John Travolta med Mike i kvall pa "The Knitting factory". (Kristina i Santa Monika! Jag blev inte rosa i kvall... vuxit ur byxorna...for stora. Jag ar beige med en brun och guldig vaska. KOM! Jag ar ofta ute och roker)

Over and out/Mamselamsen som nu suttit i ett par timmar och beundrat Millans statyett fran graduation.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vilken dag!!! Låter helt toppen!!! Trist att ni ska hem redan imorgon - en vecka låter aaaaaldeles för lite. Jag missade er ikväll :-( Kom tillbaka snart så vi får träffas! Själv ska jag till Fashion District imorgon o handla väska.. Tralala! Tips?

9:29 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Beige, brun och guld ä
r en fin färg:)

9:30 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Kristina! Jag lovar att sprida info har nasta gang jag kommer hit igen.

Japp! Vaskan ar faktiskt skiiiitsnygg.

5:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jup, the food at the Thai Restaurant was great :) I do understand a little swedish...

I hope you guys are doing good back home. Write me an email if your in the mood. Take care MiKe
mr_keyboard@web.de

2:37 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jup, the food at the Thai Restaurant was great :) I do understand a little swedish...

I hope you guys are doing good back home. Write me an email if your in the mood. Take care MiKe
mr_keyboard@web.de

2:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka