.

Mamselamsen

torsdag, september 08, 2005

Nu är jag jättetrött, men...

vi har bestämt att vi ska vara upp så länge som möjligt, för att komma i fas med tisskillnaden på nio timmar. *gäspar*. jag vet inte med säkerhet om jag klarar det, för jag tycker ögonlocken verkar vara blytunga.

Klockan fem ska vi åka härifrån i morgon bitti. Jag vill komma först i kön för incheckningen, då jag absolut inte vill sitta i mittraden på flyget. Och är jag först, kankje jag kan få lite extra benplats också.

Nä, jag tror jag lägger mig att vila ögonen (bara lite) på deras säng.

Over and out/Mamselamsen som just precis nu skådat John Blund bakom hörnet

14 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Lycklig resa!

10:57 em  
Blogger anna tycker...

ja, ha det nu så superkul!!!

11:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Lycklig resa, ha det riktigt kul och hoppas du hittar massor att fylla väskorna med till hemresan!

11:18 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Ha det helt underbart kul!

11:39 em  
Blogger helena tycker...

Ha det bäst och shoppa mest!
Rapport förväntas såklart!

9:10 fm  
Anonymous Anonym tycker...

suck !!
litet är orättvist ( japp nu lever jag igen efter en djup arbetsbelastnings svacka) Ett tips bege dig till närmaste Guess affär, mycket snyggt mycket guldigt!!

11:45 fm  
Blogger Jenny tycker...

Hoppas du får en toppen resa. Kram!

2:04 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Ja, dina långa spiror måste ju få extra utrymme....:)

3:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ah, har inte varit här på ett tag nu. Men ha det kanonbra på resan! :)

4:22 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

även korta ben behöver mycket plats i ett flygplan..
gammalt djungelordspråk...:-)

6:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Önskar dej en förtrollande resa :)

1:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Skynda dej tillbaka till bloggen,,, saknar dej redan!

7:29 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Är du inte framme snart? Hälsa dottern och hennes "tokiga", (var det inte så?) kompis. =)
Ha det jättekul menar jag ju!!

7:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag ar ju har!!!!!!

I kvall ar det konsert som vantar

11:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka