.

Mamselamsen

tisdag, september 06, 2005

Fanken också!

Nu har jag "Amerika-målat" naglarna. De ska hålla i två veckor, hade jag tänkt mig. Men jag blir så himla sur, när jag ser att det kommer sånna där små "blåsor" på två av naglarna. Senaste rönen om blåsorna, är att två av mina naglar är förorenade av något. Vad sägs om det? Men vad tusan...jag målar på ett par lager till i morgon, så kanske det jämnar ut sig... För det kan väl inte bli jätteblåsor, så man ser ut som ryggen på en knottrig padda på lillfingret och ringfingret. "But what the heck, jag kan väl leva med det också. *ler*

Over and out/Mamselamsen....knölnageln! :D

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vet inte varför det blir så, har aldrig haft det problemet, men, målar du fler lager, så vänta inte mellan varje lager. Måla först alla naglarna med lager nummer ett, sen direkt på med lager nummer två, tre osv. Färg löser färg, så om du väntar på att varje lager torkar mellan nästa lager, så löser dom upp varandra! Krångla jag till det, eller är du med?

6:36 em  
Blogger Batbut tycker...

Trevlig resa fru Mamse, ös på med guldet och ha kanon där borta! Nu åker jag och när jag kommer hem är ni borta. C U later aligator osv

7:13 em  
Blogger anna tycker...

se, det är d ä r f ö r jag inte målar mina naglar...tänk vad brnadmännen skulle skratta om jag kom med knottriga naglar...eller...ja...haha...

7:45 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag ska blåsa på dina blåsor när du blåser förbi här på torsdag!

7:50 em  
Blogger FreakyOfficee tycker...

Vad säg som denna då :)

http://www.prylfeber.se/2005/07/snygga_naglar_m.html

7:57 em  
Blogger PGW tycker...

Patrick! Vilken fantastisk pryl :-)

8:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

patrick! Ohh... vad jag vill ha en sån. Betalar du? *ber vackert*

batbut! Ha det kul!

rita! jag ha provat allt! Jag börjar tro att jag utsöndrar saltsyra på vissa ställen.

anna! jag har full förståelse. :D

bloggblad! Kan du trolla. eller har du en andedräkt spm a. Lindgrens drakar? :D

10:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

TVÅ VECKOR??? Vad har du för SUPER-nagellack???

4:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka