.

Mamselamsen

tisdag, september 06, 2005

Det man inte har i huvet...

får man ha i benen.

Skulle ju laga mat igår kväll, men det gick inte, för jag hade av någon förunderlig anledning glömt att städa och packa kastrullskåpet i huset. Vad trött jag blir på mig själv... hur disträ är jag inte ibland. Men nu är skåpet rent och alla kastrullerna på plats här. Så i kväll blir det... Korv Stroganoff... eller inte. :D

En liten bild på Ebba lägger jag in också... kan inte låta bli.Ebba sover

Over and out/Mamselamsen, som rusar vidare... handla.... packa...planera...

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Åh, vilken ljuvlig liten Ebba!

10:34 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Ebba är helt gudomlig!
Ta det lugnt nu, Mamselamsen, så att du inte får en flytt-hjärtattack! :-)

10:58 fm  
Blogger Sallin tycker...

Välkommen tillbaka!
Håller med biggis, stressa inte ihjäl dig. Vilken ovanligt vacker katt som har behagat utse er till familj! Klart avundsjuk, jag vill ha en Maine Coon men det får nog vänta tills änglarna (i alla fall den siste) har vuxit ur dörrigenslängaråldern...wow vilket häftigt ord det blev :)

11:31 fm  
Blogger Terése tycker...

Så söt hon är, lilla Ebba! Blir du stressad så gå och klappa lite på Ebba, måste ju vara den bästa antistressmetoden som finns!

11:43 fm  
Blogger Ilva tycker...

Mamse, det kalls for fortrangning!!!

11:52 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Aj....så söt!!!! Har hon redan visat än vem som bestämmer i huset? ;-))

12:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Woow vilken otroligt ljuvlig bild!! Och hoppas att korv stroganoffen smakade bra!:D

1:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag är coooooool nu, allt inköpt och klart...går och "småfiser" lite här nu. Häääärligt!mamselamsen

1:50 em  
Blogger Gagga tycker...

Mina 3 kattgossar är klar förtjusta vid åsynen av vackra Ebba.

1:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren är överflödig men jag måste ändå:

Guuu, så söt!!

2:31 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jag säger bara: daarling Ebba... du är chanslös där mamsen.. jag lovar.. när hon tittar på dig och lägger huvet på sned... då får hon som hon vill..

4:56 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka