.

Mamselamsen

torsdag, september 01, 2005

Nu är jag helt slut.

Men jag ska ta de sista skåpen i köket, innan jag tar ett glas vi vin.

Och under ruset inverkan ska jag sen börja packa alla "göra vacker-sakerna" i badrummet. Det blir nog ett par lådor. För det är konstigt, att ju äldre jag blir desto mer sådana grejor behövs.

När jag var 17-18 år hade jag en pytte-liten sminkväska. Men nu när jag är 52 är det beauty-box och en jädrans massa hyllor med flaskor och burkar av alla modejanger som gäller. Men visst....skiiit-snygg blir jag! *skrattar*

Nä, nu är pausen slut.

Over and out/Mamselamsen med trycksvärte-svarta fingrar.

4 Kommentarer:

Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jag får inte fler,men dyrare göra fintgrejser... tänk bara vad grönsåpa kostar/liter...

5:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hi hi hi... ja, så är du en grön groda också

5:27 em  
Blogger Bloggblad tycker...

För mig är det tvärtom - igår när jag skulle fotas i tidningen gjorde jag mig till med lite mascara (som om det skulle synas...) Men mascaran var ihoptorkad och gammal - och jag känner mig bara tillgjord och smetar glasögonen med fransarna ändå... så det blev bara lite rosalila på läpparna...
Och när jag var 19.... jösses! Fanns inte en sminkgrej jag inte kletade på.

8:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nähä. När jag var 19, var det bara blå ögonskugga och macara.

9:33 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka