.

Mamselamsen

torsdag, september 01, 2005

Idag går dagen i...

andan "plötsliga lådor". Nu ska det sista ner och då kan lådorna innehålla blandningar som små kristallampor, grön växt, vinflaska och lite handdukar. Allt i en enda salig röra. Hå hå ja ja.

Lovar här och nu, inför alla. "Jag ska inte flytta igen, förrän om minst tio år"! Och skulle jag börja skriva om flyttning om ett år eller så... Slå mig i huvudet!

För resten läste jag hos Alex, att vi ska börja beskriva våra morgonrockar.Men hallå!... Behöver jag verkligen det? :D

EGO

Over and out/ Mamselamsen, den lille "leopard-zebran".

5 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Jag ska väl heller inte behöva göra det? Vi trendkänsliga varelser har ju gjort det för längesen!

8:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp.... vilka Gurus vi är va? *skrattar*

8:44 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nu har jag visat håret så släpp ut turbanen du också *skrattar* Snygg leopardzebra!

9:12 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Oh....I love It Mamsen...... :-)))

11:35 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Alex! I love you too!! Synd att jag är gift och du är bög... vi hade nog kunna frälsa världen.

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka