.

Mamselamsen

onsdag, augusti 31, 2005

Vill bara visa en annan sida...

av den lilla rock-drottningen, som jag skrev om nedan. Millan goes Bogart
Hon må se häftig ut ibland... men när hon är hemma i Sverige, ser hon ut så här 80% av tiden.

Caluas mest vanliga pose i Sverige

Bara en liten liten ovanligt trött flicka.

När demon med hennes musik är klar, kommer hon att lägga ut den på http://www.myspace.com/camillagervide

Over and out/Mamselamsen som nu ska sanera gästtoaletten inför flytten

6 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Hörrudu mamsen - när du åker till Shtlm - om du åker buss kan du väl vinka till mig vid guppet i vägen...
Och om du åker bil är det perfekt för fikatime hos Bloggblad. Bor bara 200 meter från stora vägen.

11:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag åker tåg!!! *suckar*

12:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Eller kanske jag åker bil i alla fall. Hör av mig om det under kvällen

1:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... en liten flicka som fortfarande kryper upp i knät på sina föräldrar. Vilket inte alltid är så himla mysigt då hon faktisk väger 60 kilo.

2:25 em  
Blogger hanna tycker...

Extremt cool och snygg måste jag säga!

5:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

hanna! Du skulle se henne på mornarna! *skrattar rått*

6:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka