.

Mamselamsen

tisdag, augusti 30, 2005

Flytta... snart ingen dator... jag har en plan!

När jag ändå kommer att vara utan dator ett par dagar vid flytten, kan jag ju lämna in den på reparation. Jag tror faktiskt att det är samma fel som de förra gångerna. Kallödningarna på moderkortet har börjat röra på sig, samt att det är glapp i nätkontakten. Men jag ska för säkerhets skull be killarna "putta" i ett antispy-program. (Ilva och Coola Morsan...Bra va´?)

Snälla alla!! Rösta på mig på Bloggtoppen, så jag får vara bäst på något. =) Ilva och Maruschka slog mig i träffar på Google... OCH dom (Ilva och Gagga) retar mig för det. Mobbing är det!!!!!! *tycker oerhört synd om mig själv* Fast jag undrar om dom två "gökarna" har folk i Bagdad och Iran, som läser deras bloggar? Phrumpf..... *sätter näsan i vädret*

Fast egentligen tjejer.... jag gillar Er ändå! *kramar* " Dom man älskar, dom agar man", eller vad det var för skit man fick lära sig som liten.

Over and out/Mamselamsen som idag, jädrar i min låda, ska bära lådor.

8 Kommentarer:

Blogger Cornelia tycker...

Jag har röstat nu!

10:28 fm  
Blogger Terése tycker...

Trist att du inte kommer att ha någon dator. Jag (och säkert fler med mig) kommer ju att få abstinens efter dina inlägg! :)
Hoppas att det fixar sig med datorn.

10:29 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du ligger ÖVERST! /Tina

11:04 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Holy shit

11:41 fm  
Blogger Ilva tycker...

Jag rostade redan i gar jag sa kom inte o klaga pa mig!! Bara for att jag har fler traffar! Men jag ligger ju inte heller overst pa bloggtoppen. Provar inte ens for vet ju att jag inte har en chans.....

12:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva! Jag visste att du är en GOD människa. Om du har vägarna förbi, ska jag minsann bjuda dig på Korv Stroganoff.

12:48 em  
Blogger Gagga tycker...

Och jag röstade en gång igår o två idag.

1:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga! En sån "fnuttelifnutt" du är. *skrattar*

4:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka