.

Mamselamsen

måndag, augusti 29, 2005

Mötena avklarade.

Så, nu får man se vad framtiden har i "sitt sköte".

Dock tog jag inte min vackra portfölj... jag bara kånkade med mig ett kuvert. Situationen var inte sådan att en portfölj med konsonanter på, hade passat så bra. Så den stackarn fick stanna hemma alldeles ensam.

Men nu släpper jag allt sådant och kränger av mig "magtryckaren" och bara blir gamla sunkiga Mamselamsen igen, som både kliar sig på magen, petar sig i näsan och fiser. Jiiihaaa....

Over and out/Mamselamsen, "the real white trasch" =)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

För att folk ska kunna ge dig röster på BloggToppen så måste du ha din personliga röstlänk i bloggen. Logga in för att se din röstlänk.

4:21 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Vad har du nu hittat på?

4:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Faktiskt inte en aning....måste fråga Jessica.

5:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

nellan. Jessica har fixat en sån där länk nu.

5:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka