.

Mamselamsen

lördag, augusti 27, 2005

Kanonfotografen på bröllop.

Alltså, vad säger man om mina fotografiska färdigheter? Fick varken med det ena eller det andra.

Kanonfotografen

Men intet öga var torrt, tills prästen sa fel. Jubel i kyrkan när prästen frågade bruden: "Tager du Joakim till din äkta hustru"? Men bruden fann sig och vägrade... tack o lov. =)

Så jag har nu varit på bröllop, om än bara som chaufför. Men vackert var det.

Over and out/Mamselamsen som nu som vanlig är på väg att bli mångmiljonär på V75... igen!

9 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

ja, du har en begavning! Later verkligen som en ovanligt rolig vigselakt-hoppas festen blir lika kul!

5:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Festen? Ingen aning...men det hoppas jag. Vi får väl se hur "glada" ungdomarna är ikväll, när vi ska hämta dom.

6:09 em  
Blogger Gagga tycker...

Vill se bild på din Jessica i nya solbrännan o sjalen!

6:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här snackar vi om mästerfotograf,,*skrattar gott*

6:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bilder på dom kommer i morgon...är i den andre kanonfotografens kamer

6:20 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Bra att hon vägrade! Min make sa fel - han tog mig till sin extra hustru... Och jag har undrat i hela 30 år var han har den ordinarie...

6:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

ett tips i all välmening: sök inga fotojobb!!! :)

7:18 em  
Blogger Batbut tycker...

mamse, om det slår till på travet - när ska vi komma på fest?

7:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag lovar härmed dyrt och heligt att jag aldrig ska söka jobb som fotograf! *lägger handen på lagboken*

batbut! Fyra rätt idag också... inte en sekin i börsen alltså. Sorry... partajet får vänta.

7:27 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka