.

Mamselamsen

lördag, augusti 27, 2005

Nu är det bestämt.

Efter mycket bröllop och bröllopssurfande och så, de sista dagarna, har min älskade make och jag har blivit inspirerade och bestämt att vi ska gifta om oss... IGEN! Nästa gång blir när hela famljen åker till Las Vegas igen. Självklart ska det bli i "The little Chapell" och en Elvis ska viga oss. Jiiihaaaa... Tredje gången gillt, kan ju aldrig bli fel.

När kan det bli? Förmodligen någon gång nästa år.

Brudklänning
http://www.brollop.se/brollopsbutiken/index.html

Och sen sådan här klänning tycker Stephan att jag ska ha. Är vi fåniga eller? Japp, japp, japp... men kul som ögat ska det bli.

Over and out/Mamselamsen som nu måste bröllopsplanera.

23 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Go for it! En toppengrej!!*från en som gjort det åxå*,,dock många år sen!

9:14 em  
Blogger Gagga tycker...

Klart ni ska! Salvador DAli gifte sig fyra gånger med samma kvinna!

9:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Polly! Man kan gifta sig hur många gånger man vill.

Jaa det ska vi. fast det blir inte denna gången vi äker över. För Stephan kan ju inte följa med.

9:28 em  
Blogger PGW tycker...

Jaaa! Vad coolt! Jag har alltid tyckt att det verkar ännu bättre att gifta sig för andra gången med samma karl, då är man ju verkligen verkligen säker!

9:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men PGW! Detta blir tredje gången! Blir ÄNNU bättre då? Puh... hur ska jag orka det?

9:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Håller med de andra mamsen....go for it......men du måste ha lite guld någonstans på klänningen....speciellt om "Elvis" ska viga er.... :-)

10:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Alex! Guldskor och guldväska. Och självklart en guldring med "bigga" brillianter. Fast den jag har är nog lite svår att slå... den är ganska stor. *skryter helt ohämmat*

10:10 em  
Blogger Batbut tycker...

och så kan vi bloggtanter vara brudnäbbar! Eller? *s* Klädda som aladåberna kan vi underhålla på bröllopet

10:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

jaaa! grattis grattis - klart ni ska gifta er.

Men du måste lova att blogga om det helt o hållet... typ live-blogg så vi kan dela upplevelsen ;)

10:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Webkamera i pannan kanske? *skrattar*

10:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut! Kom till Las Vegas... var inte det med i planerna för "Aladoberna" nån gång i somras.

10:41 em  
Blogger linda tycker...

Hehe sant, men jag var ju inte så säker på om jag tillagat den rätt :P det var ju mig det handlade om :) men det gick fint som tur var. har dessutom blivit sjuk av det förut så.. är lite skraj för kyckling..

11:46 em  
Blogger linda tycker...

Grattis grattis förresten!

11:49 em  
Blogger PGW tycker...

Tredje, jamen det står det ju, sorry jag är lite trött! Men det är ju ännu bättre :-)

Jag insisterar på att även klänningen ska vara i guld, så det så.

11:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ska se vad jag kan göra åt färgen.

Linda! Om man upphettar kyckling tillräckligt mycket, finns det inte en bakterie som kan överleva.

12:36 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hehe, elvisbröllop i Vegas är heeeelt rätt!

6:24 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Härligt! :) (Här ska vi gifta oss för första gången... Men det är lite hemligt!)/Jonna

9:44 fm  
Blogger Theron o familj tycker...

Jag hurrar för er! Klart ni ska gifta er igen! (Är själv gift för 2:a ggn med samma karl).

10:15 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

Hurra.. leve kärleken.. jag vill också gifta om mig.. har redan börjat sätta ihop koreografin för aladåbernas hyllningsdans till brudparet.. (går det bra om vi har guldfärgade lamédräkter som matchar guldet i din utstyrsel??)

10:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Grodan...As-kalas!

10:44 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Cool att gifta om sig, även om det blir en tredje gång! Själv är jag lyckligt ogift och oförlovad, men mår bra ändå. Men jag har haft en svärmor som varit gift 5 gånger. Klå det om du kan! :-)

11:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

biggis! 5 gånger.... vi jobbar på det. =)

11:27 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Fantastiskt =) Vilken underbar klänning..."vad vore väl en bal på slottet..." ;)

Gratulerar!

3:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka