.

Mamselamsen

söndag, augusti 28, 2005

Vi har i alla fall en gambler i familjen...

och det är min make. Mitt "ägande" av huset idag berodde på att ungdomarna åkte hem till Stockholm och min andra hälft drog till Kalmar på en turnering i Texas hold´em. Han har bara spelat det en gång förut (då han vann), men tydligen är han duktig, för han vann 500 kronor idag. Hmm... kanske bättre att satsa 100 kronor i veckan på poker i stället för hästar. För dom där stensäkra kusarna verkar ju ändå, som om de var på väg till slakt.

Så när vi kommer till Las Vegas nästa gång, ska han få fickpengar att spela Texas hold´em för. Och jag kan köpa mig en eller två nya handväskor. *ler ovanligt glatt*

Nä.. nu kommer min Gambler hem (hör bilen)...måste gå och "skinna" honom på de 500:-

Over and out/Mamselamsen, som har sin alldeles egna "sugar-boy"

5 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä... Sugar boy är bättre...känns yngre på nått vis... även om han är 54. *skrattar*

9:28 em  
Blogger Batbut tycker...

numera får man väl välja mellan sugar boy och toy boy *s*

11:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

*viskar* jag vill ha en toy boy!

1:47 fm  
Blogger Ilva tycker...

jag gifte mig med en toyboy men nu sa ar det likosm borta! Vad skall man gora at det? Skaffa en ny??

8:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tänk att socker ska vara så oemotständligt! =)

8:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka