.

Mamselamsen

måndag, augusti 29, 2005

Listor igen!

Nu sitter jag här och gör listor om vad som ska "in-shoppas" när vi åker iväg.

Jag har kollat på Ebay på de här jeansen.

WB-jeans

Jag vill ha dom. Med tanke på vad de kostar i Sverige är ju det här ett riktigt klipp. Och dom är inte mycket dyrare ute i affärerna där. Hur het ska jag inte bli???? :D

Så nu ska jag minsann bli hur "preppy" som helst. Blev det rätt med det uttrycket denna gången? Hm... förmodligen inte.

Förutom jeansen ska det bli ljusbruna stövlar, kanske en GULD-väska, GULD-stövlar, lackskor, lackväska, Sally Hansens nagellack, Max Factor mascara (1/3 av priset), plus en massa massa annat som jag verkligen behöver. =)

Sen blir det väl ett par kallingar till Stephan. För att döva mitt samvete.

Over and out/Mamselamsen. En gång "preppy", alltid "preppy"

4 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Finns inte i guld tyvärr. Möjligtvis i rosarött.
Kan kanske måla med tuschpenna på kronorna. =)

9:39 em  
Blogger linda tycker...

Men gud va avundsjuk jag blir om du köper de där jeansen! Mina drömmjeans juh.. Jag vill oxå ha victoria beckham jeans! Va hittade du dem för?

10:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

70-80 dollar uppe i Beverly Hills. Hoppas de finns kvar när jag kommer. Men på ebay kan du få dom för runt 50-60 dollar plus porto

11:21 em  
Blogger linda tycker...

Köpte faktiskt ett par inatt för 61 dollar :) Så nu är jag lycklig! Hade ingen aning om att man kunde hitta sånna på ebay, har aldrig vågat mig till sånna sidor förut :P

11:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka