.

Mamselamsen

måndag, augusti 29, 2005

Nagellack och skurning av skåp.

Ajax, Fetes de Fleures har gjort sitt i köket, bland mina skåp. Och nu sitter jag här med flagnande nagellack och det är väl inga problem om jag hade hittat mitt nagellack.

Jag har letat sen igår efter min knallröda flaska. Men icke.....finns ingenstans! Jag börjar härmed undra om Jessica och Ola har börjat måla naglarna röda i smyg. Jag har visserligen aldrig sett det... men det är ju klart... om de gör det i smyg ser ju ingen det.

Ja ja, det är ju världsliga problem. Det jag verkligen funderar över, är var alla plastlock och plastburkar kommer ifrån. Och inga verkar passa ihop heller. Inte kan jag väl ha varit så korkad att jag sparat en massa lock och slängt burkarna... och vice versa. Eller är det samma fenomen som lakanen... de ynglar av sig själva i skåpen.

Flyttlasset går på fredag... hå hå, vad det ska bli skönt att få komma på plats i den nya lägenheten och sakta men säkert börja packa upp. Fast det är ju klart... först Californien. Snacka om timing!!

Over and out/Mamselamsen, som samlar på lock

1 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Lock-out!

9:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka